Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Referent ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Olsztyn
Numer: StPr/25/0584
OBOWIĄZKI:
- prowadzenie rejestru elektronicznego dokumentów wpływających i wychodzących z firmy;- zapewniania prawidłowego obiegu dokumentów w firmie;- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, nadawanie i odbiór przesyłek kurierskich;- udzielanie informacji telefonicznych; mailowych i osobiście klientom firmy;- zamawianie materiałów biurowych dla pracowników Spółki;- dbanie o prawidłowe zaopatrzenie sekretariatu;- bieżąca archiwizacja dokumentów;- obsługa i organizacja posiedzeń i spotkań.Godziny pracy 07:00 - 15:00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

- wykształcenie średnie i co najmniej 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku;- wykształcenie wyższe i co najmniej 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku;- bardzo dobra znajomość MS Office;- umiejętność obsługi urządzeń biurowych;- bardzo dobra organizacja pracy własnej;- komunikatywność i wysoka kultura osobista;- samodzielność i dokładność w realizowaniu powierzonych zadań.

Miejsce pracy:

Olsztyn


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę w zastępstwie


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Zobacz podobne oferty

Specjalista Administracyjno-Techniczny

ISS Facility Services Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Zakres obowiązków: Przygotowanie przestrzeni do spotkań/eventów zgodnie z wytycznymi – rozstawienie stołów, krzeseł, flipchartów. Dostarczenie napojów i poczęstunku Obsługa techniczna – przygotowanie sprzętu do spotkań online, wyświetlania...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Pracownik administracyjno-biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Zwoleniu
Miejsce pracy: mazowieckie

  • obsługa klienta (przygotowywanie dokumentów, komunikacja telefoniczna, mailowa), organizacja spotkań, asystowanie kierownictwu, obsługa urządzeń biurowych, obsługa korespondencji firmowej, wystawianie dokumentów magazynowych, rozliczenia produkcji i...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Pracownik administracyjno- biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Miejsce pracy: lubuskie

  • Odbieranie i wysyłanie korespondencji, skanowanie dokumentów, prowadzenie akt w formie papierowej i elektronicznej, projekty prostych pism wg wzoru Wymagania konieczne: Wykształcenie: pomaturalne/policealne Uprawnienia: OBSLUGA KOMPUTERA Uprawnienia: Obsługa...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj