Ogłoszenie numer: 9917725, z dnia 2025-07-04

Klient portalu Praca.pl

Referent ds. administracyjnych

Miejsce pracy: Gdynia

 

Opis stanowiska

  • Koordynacja dokumentacji pracowniczej
  • Kontrola obecności pracowników
  • Zarządzanie korespondencją
  • Utrzymywanie prawidłowego obiegu informacji
  • Organizacja szkoleń BHP
  • Rejestracja pracowników na badania medyczne
  • Wprowadzanie danych do systemu czasu pracy

Wymagania

  • Minimum średnie wykształcenie
  • Znajomość obsługi komputera, szczególnie MS Office (Excel)
  • Umiejętność pracy w zespole i organizacji czasu
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane
  • Komunikatywność, sumienność, rzetelność

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie
  • Pakiet socjalny
  • Samodzielne stanowisko
  • Możliwość rozwoju zawodowego
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Zobacz podobne oferty

Pracownik biurowy z językiem szwedzkim

Baltix.se sp. z o.o.
Miejsce pracy: pomorskie

  • Obowiązki kontakt ze szwedzkimi kontrahentami organizacja podróży służbowych wsparcie językowe pracowników przebywających w Szwecji tłumaczenia udział w targach branżowych na terenie Szwecji Wymagania komunikatywna znajomość języka polskiego i...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Office Manager / Asystentka biura

Fugo Group Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Opis stanowiska: Prowadzenie podstawowej dokumentacji biurowej (umowy, faktury, WZ) Korespondencja mailowa z klientami i dostawcami (w języku polskim i angielskim) Wsparcie codziennej pracy biura: organizacja spotkań, zamówienia materiałów biurowych, kontrola...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Pracownik biurowy-spedytor

Firma Transportowo Handlowa "GRYCZKO"Mariusz Gryczka
Miejsce pracy: lubelskie

  • pozyskiwanie klientów międzynarodowych, organizowanie transportu samochodowego, koordynowanie ładunków i rozładunków, kierowanie pracą kierowców Wymagania konieczne: Zawód: Spedytor (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6) Wykształcenie: średnie...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj