Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Referent ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Elbląg
Numer: StPr/25/0464
OBOWIĄZKI:
Przygotowywanie danych do celów sprawozdawczości, archiwizacja dokumentacji ZBK, wprowadzanie zaktualizowanych danych do Zintegrowanego Systemu Informatycznego , obsługa interesantów, sporządzanie map, ustalanie uzytkowników obiektów w terenie. Jedna zmiana 07:00- 15:00 od poniedziałku do piątku.Miejsce odbywania stażu:PON II ul. Malborska 32, ElblągOferta stażu dla osób bezrobotnych, zarejestrowanych w PUP Elbląg.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania inne:

Wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe

Miejsce pracy:

Elbląg


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

Zobacz podobne oferty

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi nieruchomości

Politechnika Wrocławska
Miejsce pracy: dolnośląskie

  • Opis stanowiska: Osoba na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę spraw związanych z majątkiem własnym Uczelni oraz innych spraw będących w gestii Dyrektora Administracyjnego. Zakres obowiązków: udział w postępowaniach dotyczących...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Pracownik ds. współpracy z organami kontroli zewnętrznych

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Zakres obowiązków: obsługa kontroli i audytów zewnętrznych w Centrali Spółki, w tym udostępnianie organom zewnętrznym dokumentacji i wyjaśnień, sporządzanie sprawozdań i analiz z kontroli/audytów zewnętrznych w Spółce, przygotowywanie odpowiedzi na...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Specjalista ds. Współpracy Międzynarodowej i Programów Erasmus+

Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Szukamy osoby na stanowisko Specjalisty ds. programów międzynarodowych. Stanowisko to idealne dla kogoś, kto lubi kontakt z ludźmi z różnych kultur i chce rozwijać międzynarodowe projekty. Zadania: Zarządzanie programami wymiany studentów. Organizacja...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj