Nadleśnictwo Łąck
Referent ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Łąck
Numer: StPr/25/0724
OBOWIĄZKI:
1.Prowadzenie spraw związanych z budynkami i drogami leśnymi tj. przeglądy techniczne, remonty, inwestycje, naprawy awaryjne oraz dokonywanie odbiorów tych robót.2.Prowadzenie książki obiektów budowlanych, organizowanie przeglądów okresowych tych obiektów.3.Opracowanie i nadzór wykonania wniosków na inwestycje budowlane, drogowe i melioracyjne oraz na remonty budynków, dróg i obiektów melioracyjnych.4.Sporządzanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Pzp i wewnętrznymi regulacjami.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa komputera - exel, word
Uprawnienia: prawo jazdy kat B


Wymagania inne:

Niezbędne wymagania:1.Obywatelstwo polskie.2.Niekaralność sądowa za przestępstwa z chęci zysku lub innych niskich pobudek.3.Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych.4.Brak przeciwskazań do wykonywania pracy.5.Wyksztamenie średnie i minimum 5 lat pracy lub wyższe i minimum 2 lat pracy.6.Posiadanie Prawa jazdy kategorii B7.Znajomość obsługi komputera w tym pakietu MS Office (Word. Excel, Outlook) oraz urządzeń biurowych.Wymagania dodatkowe:1.Znajomość obsługi programów użytkowych Systemu Informatycznego Lasów Państwowych (SILP), SILPweb w szczególności moduł Infrastruktura, systemu Elektronicznego Zarządzania Danymi(EZD).2.Znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych.3.Znajomość Prawa Budowlanego Posiadanie uprawnień administratora SILP.4.Umiejętność administrowania systemu EZD.5.Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku6.Odpowiednie predyspozycje osobowe tj. sumienność, dokładność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole.7.lnne dodatkowe uprawnienia, szkolenia, kwalifikacje przydatne na stanowisku pracy objętym rekrutacją

Miejsce pracy:

Łąck


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 655 do 6 240 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Zobacz podobne oferty

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi kancelaryjno-archiwalnej

PKP CARGO S.A.
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Wyzwania, jakie na Ciebie czekają: Koordynowanie procesu obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej z Centrali Spółki oraz jej dystrybucja zgodnie z obowiązującymi standardami Prowadzenie rejestracji korespondencji w systemie elektronicznego obiegu...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Starszy specjalista / Główny specjalista w Zespole Oświaty Zawodowej i Problematyki Społecznej

Związek Rzemiosła Polskiego
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Współpraca z dyrektorem zespołu oraz organizacjami członkowskimi ZRP w zakresie monitoringu regulacji prawnych oraz opracowywania opinii do założeń projektów aktów prawnych dotyczących problematyki oświaty zawodowej i rynku pracy, zwłaszcza dualnego...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Pracownik ds. administracyjnych z j. niemieckim (back office)

Coloplast Business Centre Sp z o.o.
Miejsce pracy: zachodniopomorskie

  • O zespole Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami....

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj