Powiatowy Urząd Pracy w Legnicy
Referent ds. administracji
Miejsce pracy: Legnica
Numer: StPr/25/0648
OBOWIĄZKI:
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej- bieżący kontakt z klientami firmy- sporządzanie raportów i pism- wykonywanie innych czynności związanych z zajmowanym stanowiskiem pracy
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa komputera Word, Excel, Office


Wymagania inne:

doświadczenie w pracy biurowej, doświadczenie handlowe będzie atutem, komunikatywność, dokładność

Miejsce pracy:

Legnica


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Legnicy

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. administracyjno-biurowych

Health Resort & Medical Spa Panorama Morska
Miejsce pracy: zachodniopomorskie

  • Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Specjalista ds. administracyjno-biurowych

Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej "POLONUS" S.A
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Główne zadania: wykonywanie codziennych zadań administracyjnych i biurowych, zarządzanie korespondencją oraz dokumentami biura, prowadzenie rejestrów dokumentów wewnętrznych biura i przygotowywanie raportów, koordynowanie kalendarza spotkań, dbanie o...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

Uniwersytet Warszawski
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Obowiązki: wsparcie administracyjne zarządzanie dokumentacją w systemach elektronicznych przygotowywanie pism i umów organizacja zakupów współpraca z różnymi jednostkami uczelni Wymagania: wykształcenie wyższe biegłość w obsłudze komputera i programów...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj