Powiatowy Urząd Pracy w Pleszewie
Referent administracyjno-biurowy
Miejsce pracy: Krotoszyn
Numer: StPr/25/0372
OBOWIĄZKI:
zgodny z charakterystyką pracy
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Obsługa pakietu office


Wymagania inne:

doświadczenie zawodowe mile widziane

Miejsce pracy:

Krotoszyn


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pleszewie

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. administracji

REMONDIS Sp. z o.o. - Warszawa
Miejsce pracy: pomorskie

  • Obowiązki: Obsługa spraw administracyjnych i handlowych, w tym przygotowywanie ofert, umów i wniosków do urzędów. Tworzenie raportów i zestawień. Kontakt z firmami transportowymi. Wystawianie i zarządzanie kartami BDO. Ewidencja opadów BDO. Komunikacja z...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Technik prac biurowych

Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Miejsce pracy: warmińsko-mazurskie

  • Wykonywanie prac administracyjno-biurowych, rejestracja spraw bieżących pracowników, pomoc w przygotowaniu pism urzędowych, pomoc w przygotowaniu danych do statystyk, sprawozdań miesięcznych, przygotowanie korespondencji do wysłania, pism urzędowych,...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Technik prac biurowych

Powiatowy Urząd Pracy w Węgorzewie
Miejsce pracy: warmińsko-mazurskie

  • Praca biurowa.Oferta skierowana do 1 osoby powyżej 30 r.ż. i 1 osoby poniżej 30.r.ż. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania dodatkowe: Uprawnienia: znajomość obsługi programu Microsoft Office Wymagania inne: Dobry stan...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj