Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Recepcjonistka
Miejsce pracy: Łódź
Numer: StPr/25/2575
OBOWIĄZKI:
- meldowanie gości w pokojach hotelowych- pomoc w tłumaczeniu gościom zagranicznym (Ukraina, Białoruś)- wystawianie dokumentów sprzedaży- kontakt z grupami zagranicznymi z Ukrainy, Rosji, Białorusi- praca dwuzmianowa w godzinach 7-19, 19-7- praca w dni wolne
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: rosyjski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Język: białoruski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Łódź


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 30,50 PLN


Opis wynagrodzenia:

/h

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Zobacz podobne oferty

Pracownik recepcji medycznej

MEDSAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Miejsce pracy: opolskie

  • Zakres obowiązków: rejestracja pacjentów (telefoniczna, osobista, elektroniczna), umawianie i koordynowanie wizyt w systemie, obsługa dokumentacji medycznej zgodnie z przepisami (w tym RODO), współpraca z personelem medycznym, dbanie o pozytywną obsługę...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Recepcjonista / Recepcjonistka

ISS Facility Services Sp. z o.o.
Miejsce pracy: łódzkie

  • Poszukujemy osoby na stanowisko Recepcjonisty/Recepcjonistki, która będzie pierwszym kontaktem dla gości i pracowników, odpowiedzialna za zarządzanie rezerwacjami sal konferencyjnych oraz wsparcie administracyjne biura​. Zakres obowiązków: Rezerwacja i...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Recepcjonista / Recepcjonistka Oddziału - Ambasador Jakości

Grupa Outworking
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Zadania: Powitanie i kierowanie klientów odwiedzających oddział Sprawdzanie kompletności dokumentów przed obsługą Udzielanie podstawowych informacji dotyczących usług oddziału Skierowanie klientów do właściwych działów i stanowisk Pomoc przy obsłudze...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj