Zakres obowiązków: Nadzorowanie dokumentacji w firmie, Usprawnianie przepływu informacji, Wsparcie w obsłudze księgowo-kadrowej, Tworzenie prezentacji, Realizacja wyznaczonych zadań i celów. Wymagania: Biegłość w MS Office, Dobra organizacja pracy,...
Zarządzanie dokumentacją działu ekspedycji. Prowadzenie rejestrów dokumentacji PZ i WZ (waga). Obsługa systemu magazynowo-księgowego. Weryfikacja i opisywanie dokumentów księgowych. Kontrola kosztów oraz wdrażanie działań optymalizacyjnych w procesie...
Zakres obowiązków: Nadzór nad obiegiem dokumentów przychodzących i wychodzących, Zapewnienie płynnego przepływu informacji w organizacji, Współpraca z CUK w zakresie bieżącej obsługi księgowo- kadrowej, Przygotowywanie prezentacji, Odpowiedzialność za...
Twój zakres obowiązków: Bieżąca obsługa spraw administracyjno-handlowych (m.in. przygotowywanie ofert, umów, przygotowywanie wniosków i pism do urzędów z zakresu działalności spółki), Przygotowywanie raportów, zestawień, Współpraca z firmami...
Główne zadania: kierowanie przepływem Klientów i udzielanie ogólnych informacji, prowadzenie dokumentacji recepcyjnej - grafik serwisowy, obsługa poczty recepcyjnej, obsługa telefoniczna rozmów przychodzących i wychodzących, wynajem samochodów zastępczych...
Stanowisko pracy ds. ochrony danych osobowych Liczba poszukiwanych kandydatów/ wymiar etatu: 1 osoba/1 etat - umowa o pracę Oferujemy: stabilną pracę, nowoczesne technologie, szkolenia merytoryczne i językowe, bogaty pakiet socjalny, pracę w największej...
Zakres obowiązków: Powitanie i obsługa klientów oraz gości. Przygotowywanie, wypełnianie i przechowywanie dokumentacji związanej z recepcją i biurem. Organizowanie, sortowanie i dystrybuowanie poczty. Obsługa połączeń telefonicznych, odpisywanie na maile,...
Twój zakres obowiązków: wspieranie pracy administracyjnej działu, w tym m.in.: przygotowywanie case study, materiałów informacyjnych oraz innych dokumentów, wykorzystywanych w pracy z klientem wewnętrznym i zewnętrznym; przygotowywanie prezentacji w...
About the position: As Marketing & Sales (M&S) Reporting Expert S/he will be responible in generating Strategic Insights, Operational, and OneData reporting supporting different markets, migrating activities from assigned markets to the Global Business Service...
Zakres obowiązków: wsparcie koordynatora działu w obsłudze kursów i szkoleń w oddziałach pomoc w analizie potencjału i potrzeb organizacji kursów oraz szkoleń przygotowanie ofert handlowych kursów i szkoleń dla firm i instytucji współrealizowanie...
Wsparcie w realizacji kursów i szkoleń, zarówno stacjonarnych jak i online. Analiza potrzeb i potencjału szkoleniowego. Przygotowanie ofert handlowych. Współorganizacja i nadzór nad dokumentacją szkoleniową. Obsługa klienta (telefon, email). Doświadczenie...