Jednostka organizacyjna: Centrala Spółki

 

Stanowisko ds. jakości realizacji usług w zakresie obsługi pasażerskiej i obsługi sekretariatu​
Miejsce pracy: Warszawa
Numer referencyjny: WZ/IES/09/10/24
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
  • obsługa dokumentacji w formie elektronicznej, w tym: ewidencjonowanie poczty, prowadzenie i archiwizacja korespondencji oraz dokumentów,
  • koordynacja elektronicznego obiegu dokumentów,
  • zamawianie i dysponowanie artykułami biurowymi i innymi wykorzystywanymi na potrzeby biura,
  • obsługa spotkań wewnętrznych,
  • udział w projektach realizowanych przez wydział,
  • udział w opracowywaniu materiałów koncepcyjnych, prezentacji oraz dokumentowanie, raportowanie statusu prowadzonych projektów,
  • udział w tworzeniu i nadzorowaniu budżetu biura.
Wymagane kwalifikacje:
  • wykształcenie wyższe,
  • 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z pracą w sekretariacie lub jako asystent/ka,
  • znajomość pakietu MS Office;
  • umiejętność pracy w zespole,
  • samodzielność,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność swobodnego wyrażania myśli w mowie i piśmie,
  • dyspozycyjność,
  • kreatywność,
  • umiejętność radzenia sobie z emocjami,
  • zorientowanie na klienta zewnętrznego i wewnętrznego,
  • otwartość na zmianę.
Oferujemy wynagrodzenie w przedziale 5000 - 8000 zł brutto
Korzyści
dla Ciebie:
Korzyści dla Ciebie:
  • Umowa o pracę
  • Ulgi na przejazd koleją w Polsce i za granicą
  • Opieka medyczna
  • Pracownicza kasa zapomogowo-pożyczkowa
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
  • Karta Multisport
W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych, których podanie nie wynika z przepisów prawa, przez PKP Polskie Linie Kolejowe Spółka Akcyjna z siedzibą znajdującą się pod adresem: 03-734 Warszawa, ul. Targowa 74, w celu rozpatrzenia mojej kandydatury na potrzeby niniejszej rekrutacji.”

W przypadku braku takiej klauzuli kandydatura nie będzie rozpatrywana, a dane osobowe zostaną usunięte wraz z powiadomieniem o błędnie złożonej aplikacji i konieczności ponownego złożenia aplikacji z wyrażoną zgodą lub ograniczeniem zakresu danych do wymaganego przepisami prawa. Pełen obowiązek informacyjny administratora danych zostanie wykonany wobec aplikującego w formularzu rekrutacyjnym.
Użyta w ogłoszeniu nazwa stanowiska jest powszechnie stosowana na rynku pracy i odzwierciedla charakter pracy przewidzianej na tym stanowisku. Oferta pracy dla wybranego kandydata może odbiegać od nazwy z ogłoszenia.

Zobacz podobne oferty

Asystent / Asystentka biura

Job Impulse Polska Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Opis stanowiska: Wsparcie administracyjne działu HR, w tym przygotowywanie dokumentów i raportów Pomoc w organizacji procesów rekrutacyjnych i szkoleń Pomoc w organizacji wydarzeń firmowych i działań integracyjnych Obsługa systemów wewnętrznych Wsparcie...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Administrative Assistant in Operational Planning Division

Staff Partners
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Duties and tasks linked to the post: the organisation of meetings with internal and external participants, supporting in related logistical/procurement/financial etc preparatory activities and succeeding assignments, contributing to drafting/distributing/storing...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: 2025-01-08

Asystent / Asystentka ds. Wsparcia Elektronicznego Obiegu Dokumentów

LUX MED Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Twoje zadania: Wsparcie użytkowników korzystających z workflow w Grupie w szczególności Dział Księgowości; Bieżąca aktualizacja danych w systemie workflow Grupy; Tworzenie instrukcji i bieżąca aktualizacja Bazy Wiedzy dla użytkowników systemu worflow....

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: 2025-01-08