Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Pracownik ds. obsługi korespondencji
Miejsce pracy: Chełm
Numer: StPr/25/0792
OBOWIĄZKI:
praca biurowa
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

FP dobórbez gwarancji

Miejsce pracy:

Chełm


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Zobacz podobne oferty

Starszy specjalista

Powiatowy Urząd Pracy w Słupcy
Miejsce pracy: wielkopolskie

  • - Koordynacja procesu inwestycyjnego na poziomie lokalnym i międzynarodowym, - Koordynacja procesu uzgadniania i opiniowania dokumentacji projektowej,- Planowanie i organizacja spotkań,- Prowadzenie sprawozdawczości,- Prowadzenie korespondencji w j. polskim i j....

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Specjalista ds. administracji

JT S.A.
Miejsce pracy: mazowieckie

  • DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: Ogólna organizacja funkcjonowania biura (w tym zaopatrzenie biura w artykuły biurowe oraz spożywcze, organizacja spotkań), Koordynacja obiegu dokumentów, Organizacja oraz rozliczanie noclegów i posiłków dla pracowników...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Specjalista do spraw obsługi projektów i programów

Powiatowy Urząd Pracy w Puławach
Miejsce pracy: lubelskie

  • zgodny z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: wykształcenie wyższe np. ekonomiczne, ogólne, administracyjne, zarządzanie i marketing,znajomość obsługi komputera, skrupulatność, umiejętność...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj