Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Pracownik ds. administracyjno-finansowych
Miejsce pracy: Szczecin
Numer: StPr/25/0009
OBOWIĄZKI:
- PRACA BIUROWA,- PRACA PRZY TELEFONIE, KOMPUTERZE,- ROZLICZENIA DELEGACJI,- PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW DLA KSIĘGOWOŚCI
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA HISZPAŃSKIEGO


Wymagania inne:

PRACA PRZY KOMPUTERZE,DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE W ORGANIZACJI POZARZĄDOWEJ NGO

Miejsce pracy:

Szczecin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie

Zobacz podobne oferty

Technik administracji

Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu
Miejsce pracy: lubuskie

  • program stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Pracownik kancelaryjny

Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Miejsce pracy: mazowieckie

  • zarządzanie funkcjonowaniem biura, ustalenie harmonogramu spotkań swojego przełożonego, sporządzanie pism w języku rosyjskim, a także porządkowanie oraz archiwizacja dokumentacji firmy, prowadzenie korespondencji, kontakt z klientami oraz udzielanie...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Administrator produkcji

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Miejsce pracy: dolnośląskie

  • Szkolenie pracowników z Ukrainy, współpraca z zespołem składającym się z pracowników z Ukrainy, uzupełnianie dokumentacji produkcyjnej w języku angielskim, wprowadzanie danych do systemu komputerowego w języku angielskim.Praca w godz.: 6:00-22:00....

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj