Twój zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentacji przetargowej pod kątem zgodności z wymogami ustawy PZP koordynowanie procesu składania ofert, monitorowanie ich terminów, składanie wyjaśnień, wymiana korespondencji, współpraca z działem prawnym...
Prowadzenie szkoleń podstawowych dla nowych pracowników, śledzenie i zamawianie brakującej dokumentacji, numerów rejestracyjnych dla nowego sprzętu, śledzenie dostępności CMR, prowadzenie korespondencji biznesowej z działem przedsprzedażowym w Polsce oraz...
- Wykonywanie prostych prac biurowych: kopiowanie dokumentów, edytowanie tekstów; dbanie o porządek w biurze; przedstawianie oferty firmy; stały kontakt ze zleceniobiorcami różnych narodowości; dostarczanie samochodem służbowym dokumentów zleceniobiorcom /...
Sporządzanie korespondencji na zewnątrz. Uzupełnianie dokumentacji projektowej. Porządkowanie i archiwizowanie dokumentacji papierowej. Digitalizacja dokumentacji. Sporządzanie krótkich notatek na stronie internetowej i fanpage. Obsługa skanera, drukarki,...