Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Pracownik biurowy/asystent handlowca
Miejsce pracy: Mielec
Numer: StPr/25/0405
OBOWIĄZKI:
Pracownik biurowy/Asystent Handlowca
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Komunikatywna znajomość języka niemieckiego lub angielskiego, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, mile widziane doświadczenie w pracy biurowej oraz handlowej, umiejętność pracy z komputerem (znajomość pakietu MS Office), dokładność i sumienność w wykonywaniu zadań, doskonała organizacja pracy, samodzielność.

Miejsce pracy:

Mielec


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

Zobacz podobne oferty

Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Parczewie
Miejsce pracy: lubelskie

  • 1. Szkolenie BHP i ppoż.;2. Przygotowanie ofert ubezpieczeniowych;3. Nawiązywanie kontaktów;4. Prowadzenie rozmów telefonicznych. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: obsługa komputera

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Kościanie
Miejsce pracy: wielkopolskie

  • - Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: doświadczenie w pracy biurowej, umiejętność nawiązywania kontatu z klientem

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Pracownik administracyjno-biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Miejsce pracy: wielkopolskie

  • prace administracyjno-biurowe, obsługa urządzeń biurowych, tj. komputer, drukarka, przyjmowanie i obsługa interesantów, udzielanie informacji interesantom (telefonicznie, mailowo), porządkowanie oraz archiwizowanie dokumentów, organizowanie stanowiska pracy...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj