Powiatowy Urząd Pracy w Gostyninie
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Gostynin
Numer: StPr/25/0390
OBOWIĄZKI:
Zapoznanie z zasadami ewidencjonowania korespondencji wchodzącej, zasadami obsługi urządzeń do powielania dokumentów, zasadami archiwizowania dokumentacji, korespondencji, procedurami wstępnej selekcji przesyłek przekazanych pocztą elektroniczną, zapoznanie z zasadami ewidencjonowania korespondencji wychodzącej, procedurą wysyłki korspondencji oraz przesyłek za pośrednictwem urzędu pocztowego lub firmy kurierskiej, zasadami obsługi programów użykowych stosowanych w pracach kancelaryjnych, zapoznanie z procedurami obsługi interesantów, metodami identyfikacji potrzeb interesantów, zasadami komunikowania się, kultury i etyki zawodowej, zakresem realizowanych zadań przez poszczególne komórki organizacyjne lub stanowiska pracy, procedurami przyjmowania pism od interesantów, praktyczne stosowanie zasad elektronicznego obiegu dokumentów, wykonywanie odwzorowania cyfrowego dokumentów wpływających w formie papierowej, wykonywać wstępna selekcje przesyłek przekazanych pocztą elektroniczną, dokonywac dekretacji w systemie elektronicznym, obsługiwać elektroniczny system obiegu dokumentów, przeprowadzanie rozmów bezpośrednio z interesantem w celu identyfikacji potrzeb, udzielanie informacji o zakresie spraw realizowanych przez kancelarię.
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

staż w ramach środków Funduszu Pracy

Miejsce pracy:

Gostynin


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gostyninie

Zobacz podobne oferty

Asystent / Asystentka ds. administracji

Bico Group Sp. z o.o.
Miejsce pracy: lubelskie

  • Obowiązki: Przygotowywanie dokumentacji kontraktowej: dokumenty, raporty, rejestry, zestawienia. Tworzenie pism do organów administracji publicznej. Zarządzanie korespondencją: przychodzącą i wychodzącą. Nadzór nad obiegiem dokumentów. Archiwizowanie...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Asystent / Asystentka ds. administracji

Bico Group Sp. z o.o.
Miejsce pracy: lubelskie

  • Obowiązki: Przygotowywanie dokumentacji kontraktowej: dokumenty, raporty, rejestry, zestawienia. Tworzenie pism do organów administracji publicznej. Zarządzanie korespondencją: przychodzącą i wychodzącą. Nadzór nad obiegiem dokumentów. Archiwizowanie...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu
Miejsce pracy: świętokrzyskie

  • - obsługa dokumentacji biurowej- obsługa urządzeń biurowych - praca w godz. 8.00-16.00 Wymagania inne: - 6 miesięcy doświadczenia zawodowego- oferta skierowana dla osób zarejestrowanych jako osoby bezrobotne w PUP Sandomierz

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj