Ogłoszenie numer: 9934195, z dnia 2025-06-11

Christian Drieling BauWerk

Pracownik Biurowy

Miejsce pracy: Wrocław

 

Opis stanowiska

  • Wystawianie faktur i zarządzanie obiegiem dokumentów.
  • Zajmowanie się korespondencją.
  • Przygotowywanie zaświadczeń A1 oraz dokumentów towarzyszących (np. karty EKUZ).
  • Współpraca z krajowymi instytucjami (KRS, PUE, podatki.gov.pl) oraz zagranicznymi służbami granicznymi i innymi instytucjami w zakresie formalności administracyjnych.
  • Archiwizacja dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • Rejestracja pojazdów w odpowiednich urzędach.

Wymagania

  • Umiejętność przygotowywania zaświadczeń A1 oraz współpracy z instytucjami administracyjnymi.
  • Znajomość języka rosyjskiego lub ukraińskiego na poziomie umożliwiającym rozumienie (w mowie i piśmie) – warunek konieczny.
  • Biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie, w tym w korespondencji służbowej.
  • Dobra organizacja pracy, dokładność i dbałość o szczegóły.
  • Umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu.
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość języka angielskiego lub posiadanie prawa jazdy.
     
     
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Zobacz podobne oferty

Pracownik biurowy z językiem szwedzkim

Baltix.se sp. z o.o.
Miejsce pracy: pomorskie

  • Obowiązki kontakt ze szwedzkimi kontrahentami organizacja podróży służbowych wsparcie językowe pracowników przebywających w Szwecji tłumaczenia udział w targach branżowych na terenie Szwecji Wymagania komunikatywna znajomość języka polskiego i...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Referent ds. administracyjnych

Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: pomorskie

  • Koordynacja dokumentacji pracowniczej Kontrola obecności pracowników Zarządzanie korespondencją Utrzymywanie prawidłowego obiegu informacji Organizacja szkoleń BHP Rejestracja pracowników na badania medyczne Wprowadzanie danych do systemu czasu pracy Minimum...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Office Manager / Asystentka biura

Fugo Group Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Opis stanowiska: Prowadzenie podstawowej dokumentacji biurowej (umowy, faktury, WZ) Korespondencja mailowa z klientami i dostawcami (w języku polskim i angielskim) Wsparcie codziennej pracy biura: organizacja spotkań, zamówienia materiałów biurowych, kontrola...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj