Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Zamość
Numer: StPr/25/0884
OBOWIĄZKI:
- obsługa urządzeń biurowych,- redagowanie pism w MS Word,- obsługa poczty,- kompletowanie oraz archiwizacja dokumentów,- przechowywanie oraz porządkowanie dokumentów,
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: biegła obsługa MS Outlook
Uprawnienia: komunikatywność
Uprawnienia: biegła obsługa MS Word


Wymagania inne:

Preferowane wykształcenie wyższe administracyjne lub rolnicze.

Miejsce pracy:

Zamość


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu

Zobacz podobne oferty

Pracownik biurowy - recepcja i wsparcie Zarządu

Celon Pharma S.A.
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Zadania: Zarządzanie centralką telefoniczną: odbiór i przekierowanie rozmów Rejestracja i rozdział korespondencji firmowej Kontakt i obsługa dostaw kurierskich oraz pocztowych Obsługa firmowej skrzynki e-mail Powitanie i obsługa gości odwiedzających...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Miejsce pracy: zachodniopomorskie

  • Prace biurowe. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych Uprawnienia: umiejętność obsługi komputera Wymagania inne: umiejętność pisania pism, wniosków, sprawozdań, min. 4 lata pracy...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Miejsce pracy: wielkopolskie

  • wg. programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne Wykształcenie: średnie zawodowe, administracyjne Uprawnienia: podstawowa znajomość obsługi komputera wraz z pakietem MS OFFICE (w szczególności EXCEL) Uprawnienia: badania...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj