Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Koszalin
Numer: StPr/25/0732
OBOWIĄZKI:
Prace biurowe.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych
Uprawnienia: umiejętność obsługi komputera


Wymagania inne:

umiejętność pisania pism, wniosków, sprawozdań, min. 4 lata pracy z osobami z niepełnosprawnościami

Miejsce pracy:

Koszalin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Zobacz podobne oferty

Pracownik biurowy - recepcja i wsparcie Zarządu

Celon Pharma S.A.
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Zadania: Zarządzanie centralką telefoniczną: odbiór i przekierowanie rozmów Rejestracja i rozdział korespondencji firmowej Kontakt i obsługa dostaw kurierskich oraz pocztowych Obsługa firmowej skrzynki e-mail Powitanie i obsługa gości odwiedzających...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Miejsce pracy: lubelskie

  • - obsługa urządzeń biurowych,- redagowanie pism w MS Word,- obsługa poczty,- kompletowanie oraz archiwizacja dokumentów,- przechowywanie oraz porządkowanie dokumentów, Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: biegła obsługa MS...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Miejsce pracy: wielkopolskie

  • wg. programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne Wykształcenie: średnie zawodowe, administracyjne Uprawnienia: podstawowa znajomość obsługi komputera wraz z pakietem MS OFFICE (w szczególności EXCEL) Uprawnienia: badania...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj