Powiatowy Urząd Pracy w Śremie
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Śrem
Numer: StPr/25/0155
OBOWIĄZKI:
Obsługa recepcji, obsługa bieżącej dokumentacji, obsługa klienta.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Śrem


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Śremie

Zobacz podobne oferty

Pracownik administracyjno biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Miejsce pracy: mazowieckie

  • REF PI Zakres:- prace administracyjno/kadrowe w tym kontakt z pracownikami i urzędami, Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branżowe Wymagania inne:

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce
Miejsce pracy: małopolskie

  • Obsługa dokumentacji, sporządzanie, porządkowanie, archiwizacja dokumentów. Obsługa poczty elektronicznej i tradycyjnej, przyjmowanie i wysyłanie paczek. Telefoniczny i mailowy kontakt z klientami i kontrahentami. Współpraca z innymi działami firmy,...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Pracownik biurowy - staż

Powiatowy Urząd Pracy w Zakopanem
Miejsce pracy: małopolskie

  • w/g programu stażu Wymagania konieczne: Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne:

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj