Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/25/1250
OBOWIĄZKI:
Prowadzi rozmowy telefoniczne, organizuje spotkania, asystuje kierownictwu, obsługuje klientów, prowadzenie mediów społecznosciowych przygotowuje dokumenty – sprawozdania, pisma, odpowiedzi, raporty, porządkuje oraz archiwizuje dokumentację firmy. W biurze rachunkowym dodatkowokoordynuje przepływ dokumentów księgowych, wspiera klientów w zakresie formalności administracyjnych oraz współpracuje z działem księgowości w celuzapewnienia prawidłowego obiegu informacji i dokumentacji finansowej.Forma umowy: umowa zlecenie na 3 lata , 160 godzin w miesiącu , dyspozycyjność w godzinach 8-16
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Język: białoruski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia: prawo jazdy kategoria - B
Uprawnienia: Budowanie marki w Internecie: Facebook i Instagram
Uprawnienia: KURS KADRY I PŁACE


Wymagania inne:

Wykształcenie wyższe każde staż pracy na podobnym stanowisku mile widziany ukończony kurs w zakresie kadr i płac znajomość języków rosyjskiego i białoruskiego na poziomie C2 w mowie i piśmie jest niezbędna do komunikacji z klientami firmywypełnianie i składanie deklaracji PITsporządzanie oświadczeń o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcomznajomość funkcjonowania mediów społecznościowych

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

30,50 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. administracji

REMONDIS Sp. z o.o. - Warszawa
Miejsce pracy: pomorskie

  • Obowiązki: Obsługa spraw administracyjnych i handlowych, w tym przygotowywanie ofert, umów i wniosków do urzędów. Tworzenie raportów i zestawień. Kontakt z firmami transportowymi. Wystawianie i zarządzanie kartami BDO. Ewidencja opadów BDO. Komunikacja z...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Referent administracyjno-biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Pleszewie
Miejsce pracy: wielkopolskie

  • zgodny z charakterystyką pracy Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Obsługa pakietu office Wymagania inne: doświadczenie zawodowe mile widziane

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Technik prac biurowych

Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Miejsce pracy: warmińsko-mazurskie

  • Wykonywanie prac administracyjno-biurowych, rejestracja spraw bieżących pracowników, pomoc w przygotowaniu pism urzędowych, pomoc w przygotowaniu danych do statystyk, sprawozdań miesięcznych, przygotowanie korespondencji do wysłania, pism urzędowych,...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj