Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Wojkowice
Numer: StPr/25/0130
OBOWIĄZKI:
Szkolenie BHP oraz ppoż.Szkolenie stanowiskowe.Sporządzanie, przygotowywanie oraz archiwizacja dokumentów zgodnie z obowiązującymi procedurami.Porządkowanie i ewidencjonowanie dokumentacji, w tym kontrola terminów badań okresowych, zezwoleń oraz innych wymaganych dokumentów.Wsparcie w czynnościach administracyjnych związanych z procesem legalizacji pobytu i zatrudnienia cudzoziemców, w tym kompletowanie dokumentów oraz monitorowanie terminów.Obsługa komputera oraz urządzeń biurowych, takich jak drukarka, skaner.Monitorowanie rynku ćwiartki kurczaka, analiza trendów oraz raportowanie zmian.Wyszukiwanie i nawiązywanie współpracy z kontrahentami na rynku krajowym i zagranicznym.Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z potencjalnymi klientami.Organizowanie oraz koordynowanie działań promocyjnych i reklamowych firmy.Realizacja innych zadań zleconych przez opiekuna stażu.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Znajomość dwóch języków obcych - preferowane; Niemiecki, Turecki, Francuski, Hiszpański, Włoski.Rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne.Wysoka odporność na stres i umiejętność radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych. Umiejętność koncentracji i podzielności uwagi.

Miejsce pracy:

Wojkowice


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. administracji

REMONDIS Sp. z o.o. - Warszawa
Miejsce pracy: pomorskie

  • Obowiązki: Obsługa spraw administracyjnych i handlowych, w tym przygotowywanie ofert, umów i wniosków do urzędów. Tworzenie raportów i zestawień. Kontakt z firmami transportowymi. Wystawianie i zarządzanie kartami BDO. Ewidencja opadów BDO. Komunikacja z...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Referent administracyjno-biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Pleszewie
Miejsce pracy: wielkopolskie

  • zgodny z charakterystyką pracy Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Obsługa pakietu office Wymagania inne: doświadczenie zawodowe mile widziane

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Technik prac biurowych

Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Miejsce pracy: warmińsko-mazurskie

  • Wykonywanie prac administracyjno-biurowych, rejestracja spraw bieżących pracowników, pomoc w przygotowaniu pism urzędowych, pomoc w przygotowaniu danych do statystyk, sprawozdań miesięcznych, przygotowanie korespondencji do wysłania, pism urzędowych,...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj