Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Nowy Sącz
Numer: StPr/25/0451
OBOWIĄZKI:
1. Odbycie wewnętrznego szkolenia z zakresu bhp i p. poż. dla pracowników biurowych2. Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną i regulaminem Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu.3. Zapoznanie się z przepisami obowiązującymi w administracji samorządowej:- Ustawą o pracownikach samorządowych,- Statutem Starostwa,- Instrukcją Kancelaryjną (przyjmowanie i obieg korespondencji, sposoby rejestrowania, znakowania i pisania pism, przechowywania załatwionych spraw w wydziale i archiwum zakładowym),- Kodeksem Postępowania Administracyjnego (terminowość załatwiania spraw, wydawanie decyzji, zażalenia, odwołania, wydawanie zaświadczeń),1. Praca w Zespole ds. Obsługi Teleinformatycznej Starostwa Powiatowego:- wsparcia użytkowników systemów teleinformatycznych- przyjmowanie i rejestracja pism w systemie elektronicznej rejestracji obiegu dokumentów,- prowadzenie ewidencji wykonywanych kserokopii, wydruków,- wykonywania prac poligraficznych,- nadawanie sygnatur na dokumentacji,- sporządzanie wykazów spisów zdawczo odbiorczych dokumentacji,- obsługa urządzeń poligraficznych,- odwzorowanie cyfrowe dokumentacji, skanowanie i archiwizacja,- odbieranie i nadawanie poczty elektronicznej,- wprowadzanie do systemu logito rzeczowych wykazów akt,- podstawowa obsługa programów graficznych (m.in. Corel)- rozbudowa i konfiguracja sieci strukturalnej LAN- bieżąca konserwacja sprzętu komputerowego.Staż w godz. 7.30-15.30, 8.00-16.00
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Nowy Sącz


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. administracji

REMONDIS Sp. z o.o. - Warszawa
Miejsce pracy: pomorskie

  • Obowiązki: Obsługa spraw administracyjnych i handlowych, w tym przygotowywanie ofert, umów i wniosków do urzędów. Tworzenie raportów i zestawień. Kontakt z firmami transportowymi. Wystawianie i zarządzanie kartami BDO. Ewidencja opadów BDO. Komunikacja z...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Referent administracyjno-biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Pleszewie
Miejsce pracy: wielkopolskie

  • zgodny z charakterystyką pracy Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Obsługa pakietu office Wymagania inne: doświadczenie zawodowe mile widziane

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Technik prac biurowych

Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Miejsce pracy: warmińsko-mazurskie

  • Wykonywanie prac administracyjno-biurowych, rejestracja spraw bieżących pracowników, pomoc w przygotowaniu pism urzędowych, pomoc w przygotowaniu danych do statystyk, sprawozdań miesięcznych, przygotowanie korespondencji do wysłania, pism urzędowych,...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj