Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Nowy Sącz
Numer: StPr/25/0451
OBOWIĄZKI:
1. Odbycie wewnętrznego szkolenia z zakresu bhp i p. poż. dla pracowników biurowych2. Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną i regulaminem Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu.3. Zapoznanie się z przepisami obowiązującymi w administracji samorządowej:- Ustawą o pracownikach samorządowych,- Statutem Starostwa,- Instrukcją Kancelaryjną (przyjmowanie i obieg korespondencji, sposoby rejestrowania, znakowania i pisania pism, przechowywania załatwionych spraw w wydziale i archiwum zakładowym),- Kodeksem Postępowania Administracyjnego (terminowość załatwiania spraw, wydawanie decyzji, zażalenia, odwołania, wydawanie zaświadczeń),1. Praca w Zespole ds. Obsługi Teleinformatycznej Starostwa Powiatowego:- wsparcia użytkowników systemów teleinformatycznych- przyjmowanie i rejestracja pism w systemie elektronicznej rejestracji obiegu dokumentów,- prowadzenie ewidencji wykonywanych kserokopii, wydruków,- wykonywania prac poligraficznych,- nadawanie sygnatur na dokumentacji,- sporządzanie wykazów spisów zdawczo odbiorczych dokumentacji,- obsługa urządzeń poligraficznych,- odwzorowanie cyfrowe dokumentacji, skanowanie i archiwizacja,- odbieranie i nadawanie poczty elektronicznej,- wprowadzanie do systemu logito rzeczowych wykazów akt,- podstawowa obsługa programów graficznych (m.in. Corel)- rozbudowa i konfiguracja sieci strukturalnej LAN- bieżąca konserwacja sprzętu komputerowego.Staż w godz. 7.30-15.30, 8.00-16.00
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania dodatkowe:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wymagania dodatkowe:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Nowy Sącz
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 994,40 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Zobacz podobne oferty
Specjalista ds. administracji
REMONDIS Sp. z o.o. - Warszawa
Miejsce pracy: pomorskie
- Obowiązki: Obsługa spraw administracyjnych i handlowych, w tym przygotowywanie ofert, umów i wniosków do urzędów. Tworzenie raportów i zestawień. Kontakt z firmami transportowymi. Wystawianie i zarządzanie kartami BDO. Ewidencja opadów BDO. Komunikacja z...
DODANO: dzisiaj
Referent administracyjno-biurowy
Powiatowy Urząd Pracy w Pleszewie
Miejsce pracy: wielkopolskie
- zgodny z charakterystyką pracy Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Obsługa pakietu office Wymagania inne: doświadczenie zawodowe mile widziane
DODANO: dzisiaj
Technik prac biurowych
Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Miejsce pracy: warmińsko-mazurskie
- Wykonywanie prac administracyjno-biurowych, rejestracja spraw bieżących pracowników, pomoc w przygotowaniu pism urzędowych, pomoc w przygotowaniu danych do statystyk, sprawozdań miesięcznych, przygotowanie korespondencji do wysłania, pism urzędowych,...
DODANO: dzisiaj
Praca
Najnowsze oferty pracy:
-
Asystent rodziny k/m
Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa
-
Specjalista ds. administracji
REMONDIS Sp. z o.o. - Warszawa
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie/ Pruszcz Gdański
-
Recepcjonista
Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Mazowieckim
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie/ Cząstków Mazowiecki
-
Recepcjonista
Powiatowy Urząd Pracy w Białej Podlaskiej
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie/ Biała Podlaska
Najnowsze wpisy
Archiwum
- Czerwiec 2020
- Kwiecień 2020
- Marzec 2020
- Luty 2020
- Styczeń 2020
- Listopad 2019
- Wrzesień 2019
- Czerwiec 2019
- Maj 2019
- Marzec 2019
- Luty 2019
- Styczeń 2019
- Grudzień 2018
- Listopad 2018
- Październik 2018
- Wrzesień 2018
- Sierpień 2018
- Czerwiec 2018
- Maj 2018
- Kwiecień 2018
- Marzec 2018
- Luty 2018
- Styczeń 2018
- Grudzień 2017
- Kwiecień 2017
- Marzec 2017
- Luty 2017
- Styczeń 2017
- Sierpień 2016
- Luty 2015
- Styczeń 2015
- Grudzień 2014
- Październik 2014
- Sierpień 2014
- Lipiec 2014
- Marzec 2014
- Styczeń 2014
- Czerwiec 2013