Ogłoszenie numer: 9617755, z dnia 2025-03-27

Klient portalu Praca.pl

Pracownik Biurowy

Miejsce pracy: Rawicz

 

Opis stanowiska

  • Zarządzanie dokumentacją: przygotowywanie, ewidencjonowanie oraz archiwizacja dokumentów firmowych
  • Prowadzenie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej
  • Koordynowanie dostaw, zamówień oraz procesów sprzedażowych
  • Współpraca z działem księgowości oraz kadr w zakresie administracyjnym
  • Obsługa procesów finansowych: przygotowywanie faktur i innych dokumentów
  • Monitorowanie terminów płatności oraz współpraca z bankami
  • Odpowiadanie na zapytania telefoniczne i mailowe
  • Organizacja i koordynacja spotkań oraz wizyt
  • Usprawnianie procesów administracyjnych we współpracy z innymi działami

Wymagania

  • Znajomość zagadnień księgowych (mile widziana obsługa programów COMARCH i SALDEO)
  • Doświadczenie w pracy w księgowości
  • Znajomość przepisów prawa pracy
  • Język angielski na poziomie średnio zaawansowany; dodatkowym atutem znajomość języka włoskiego lub niemieckiego
  • Umiejętność skutecznego zarządzania czasem i priorytetami
  • Wysoka kultura osobista oraz rozwinięte zdolności komunikacyjne
  • Otwartość, elastyczność i odporność na pracę pod presją czasu
  • Umiejętność pracy zespołowej oraz samodzielność w podejmowaniu decyzji
  • Dyspozycyjność i punktualność
  • Chęć rozwoju i zdolność do pracy nad wieloma zadaniami jednocześnie
  • Dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office

Oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę bezpośrednio w firmie
  • Pracę w przyjaznym, wspierającym zespole
  • Realne wsparcie w procesie wdrożenia
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. administracji

REMONDIS Sp. z o.o. - Warszawa
Miejsce pracy: pomorskie

  • Obowiązki: Obsługa spraw administracyjnych i handlowych, w tym przygotowywanie ofert, umów i wniosków do urzędów. Tworzenie raportów i zestawień. Kontakt z firmami transportowymi. Wystawianie i zarządzanie kartami BDO. Ewidencja opadów BDO. Komunikacja z...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Referent administracyjno-biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Pleszewie
Miejsce pracy: wielkopolskie

  • zgodny z charakterystyką pracy Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Obsługa pakietu office Wymagania inne: doświadczenie zawodowe mile widziane

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Technik prac biurowych

Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Miejsce pracy: warmińsko-mazurskie

  • Wykonywanie prac administracyjno-biurowych, rejestracja spraw bieżących pracowników, pomoc w przygotowaniu pism urzędowych, pomoc w przygotowaniu danych do statystyk, sprawozdań miesięcznych, przygotowanie korespondencji do wysłania, pism urzędowych,...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj