Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Zielona Góra
Numer: StPr/24/1499
OBOWIĄZKI:
Organizacja spotkań i zebrań, prowadzenie kalendarza. Przygotowywanie sprawozdań i raportów. Telefoniczna obsługa interesantów. Obsługa sprzętów biurowych. Uzupełnianie baz danych. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Dbanie o właściwy obieg dokumentów i przepływ informacji wewnątrz firmy. Język hiszpański - native speaker.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne
Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Zielona Góra


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze

Zobacz podobne oferty

Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Miejsce pracy: zachodniopomorskie

  • - bardzo dobra obsługa komputera, urządzeń biurowych, programów Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: OTWARTOŚĆ Uprawnienia: OBSŁUGA KOMPUTERA Uprawnienia: KOMUNIKATYWNOŚĆ Uprawnienia: OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Mogilnie
Miejsce pracy: kujawsko-pomorskie

  • praca zwiazana z w/w stanowiskiem Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Pracownik biurowy

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Miejsce pracy: małopolskie

  • obsługiwanie korespondencjikalendarza spotkańprzyjmowanie obsługa interesantów, udzielanie informacji interesantom ( tel. e-mailowo)archiwizowanie dokumentacji firmowej, urzędowej , sprawozdania, i inne Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj