Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Głogów
Numer: StPr/25/0491
OBOWIĄZKI:
zapoznanie sie z działaniem kancelarii, pomoc w bieżacej obsłudze sekretariatu kancelarii, przyjmowanie wysyłki, sporządzanie podstawowych pism, pomoc w sporządzaniu wniosków egzekucyjnych oraz w obsłudze postępowań, archiwizacja dokumentacji kancelaryjnej
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Uprawnienia: Obsługa komputera i wykorzystanie go w życiu codziennym


Wymagania inne:

osoba może być w trakcie studiów prawniczych

Miejsce pracy:

Głogów


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie

Zobacz podobne oferty

Asystent ds. Dokumentacji

Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: zachodniopomorskie

  • Dołączysz do zespołu, który zajmuje się przygotowaniem dokumentacji do kontroli i jej obsługą po powrocie inspektorów. Będziesz wprowadzał dane do systemu i dbał o prawidłowy obieg korespondencji. Twoim zadaniem będzie również archiwizacja danych. Masz...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Asystent ds. Dokumentacji

Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: kujawsko-pomorskie

  • Dołączysz do zespołu, który zajmuje się przygotowaniem dokumentacji do kontroli i jej obsługą po powrocie inspektorów. Będziesz wprowadzał dane do systemu i dbał o prawidłowy obieg korespondencji. Twoim zadaniem będzie również archiwizacja danych. Masz...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Pracownik Biurowy ds. Kontroli Rolnej

Grupa Outworking
Miejsce pracy: pomorskie

  • Opis stanowiska Będziesz odpowiedzialny za kompletowanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzania kontroli oraz obsługę dokumentacji pokontrolnej. Twoim zadaniem będzie wprowadzanie danych do systemu informatycznego oraz przygotowywanie korespondencji. Do...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj