Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Mielec
Numer: StPr/25/1354
OBOWIĄZKI:
Odbieranie i przekierowywanie połączeń telefonicznych, odpowiadanie na proste zapytania mailowe lub czatowe według szablonów, archiwizacja korespondencji z Klientami, organizacja dokumentów i materiałów informacyjnych dla Klientów, wprowadzanie danych do systemów, pomoc przy aktualizacji bazy Klientów, uzupełnianie i sprawdzanie poprawności danych kontaktowych,
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

Mile widziane wykształcenie wyższe (co najmniej licencjat) na kierunku administracja, umiejętność sprawnej obsługi komputera, drukarki, kserokopiarki, umiejętność obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, Powerpoint)

Miejsce pracy:

Mielec


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

Zobacz podobne oferty

Pracownik biurowy z aktywną znajomością języka polskiego i słowackiego

Raven PL Sp. z o.o.
Miejsce pracy: śląskie

  • Opis stanowiska: zapewnianie tłumaczeń z i na język polski (tłumaczenie urzędowe nie jest wymagane) zapewnianie komunikacji ze spółką matką z siedzibą na Słowacji wykonywanie czynności administracyjnych w dziale Wymagania: wykształcenie średnie ze...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Pracownik administracyjno-biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu
Miejsce pracy: opolskie

  • wg wniosku Wymagania inne:

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Pracownik administracyjno biurowy

ROSINPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Miejsce pracy: pomorskie

  • Prace biurowe obsługa urządzeń biurowych, obsługa klientów. Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 1) Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Uprawnienia: znajomość programu Subiekt...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj