Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Lidzbark Warmiński
Numer: StPr/25/0432
OBOWIĄZKI:
obsługa dokumentacji, przygotowywanie akt egzekucyjnych, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, przygotowywanie projektów pism, obsługa urządzęń biurowych, obieg dokumentacji w kancelarii , archiwizacja dokumentów, wprowadzanie akt do systemu teleinformatycznego, obsługa interesanta
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Lidzbark Warmiński


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim

Zobacz podobne oferty

Asystent / Asystentka ds administracji

Bico Group Sp. z o.o.
Miejsce pracy: lubelskie

  • Opis stanowiska Kompleksowe prowadzenie biura Inżyniera Kontraktu, Obsługa dokumentacji kontraktowej, Przygotowywanie dokumentów, raportów i zestawień, Sporządzanie pism do organów administracji publicznej, Zarządzanie korespondencją przychodzącą i...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Technik prac biurowych

Powiatowy Urząd Pracy w Zduńskiej Woli
Miejsce pracy: łódzkie

  • wg programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania dodatkowe: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne:

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Pracownik biurowy/menager hotelu i restauracji

Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Miejsce pracy: podkarpackie

  • - rozmowy z kontrahentami, partnerami i wykonawcami;- organizacja pracy personelu hotelu i restauracji;- obsługa rezerwacji;- zaopatrzenie; Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Język: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj