Ogłoszenie numer: 10155698, z dnia 2025-08-23
Klient portalu Praca.pl
Pracownik biurowy / Specjalista ds. Administracji
Miejsce pracy: Łódź, ul. Niciarniana 51
Opis stanowiska
- Bieżąca obsługa administracyjna, w tym front office,
- Efektywna obsługa korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej,
- Rejestracja i wystawianie faktur, rozliczanie przewoźników oraz dokumentacji przewozowej,
- Obsługa kasowa,
- Archiwizacja dokumentacji i korespondencji.
Wymagania
- Wykształcenie średnie,
- Znajomość pakietu MS Office (PowerPoint, Word, Excel),
- Wysoka kultura osobista, dyplomacja i zdolności organizacyjne,
- Bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność i zdolność do pracy w zespole,
- Samodzielność i zaangażowanie w powierzone zadania.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
- Przyjazną atmosferę i współpracę w zgranym zespole,
- Atrakcyjny pakiet benefitów, w tym prywatna opieka medyczna, karta sportowa, grupowe ubezpieczenie na życie.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Tagi:Łódź łódzkie Pracownik Biurowy Łódź Specjalista ds. Administracyjnych Pracownik biurowy / Specjalista ds. Administracji
Zobacz podobne oferty
Specjalista ds. Administracyjnych w biurze Inżyniera Kontraktu
Bico Group Sp. z o.o.
Miejsce pracy: lubelskie
- Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie biurem Inżyniera Kontraktu Obsługa dokumentacji kontraktowej Tworzenie dokumentów, raportów, zestawień Redagowanie korespondencji z organami administracji publicznej Zarządzanie korespondencją przychodzącą i...
DODANO: dzisiaj
Technik administracji
Powiatowy Urząd Pracy w Łasku
Miejsce pracy: łódzkie
- wg programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne:
DODANO: wczoraj
Specjalista ds. administracyjno - finansowych
POLIMEX INFRASTRUKTURA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Miejsce pracy: śląskie
- - Ogólny zakres obowiązków:1. Rejestracja i archiwizacja korespondencji w ramach Biura, 2. Archiwizacja umów, zleceń, zapotrzebowań i innych dokumentów wg. wewnętrznych procedur, 3. Realizacja zapotrzebowań, ofertowanie, przygotowywanie tabel porównania...
DODANO: wczoraj
Praca
Najnowsze wpisy
Archiwum
- Czerwiec 2020
- Kwiecień 2020
- Marzec 2020
- Luty 2020
- Styczeń 2020
- Listopad 2019
- Wrzesień 2019
- Czerwiec 2019
- Maj 2019
- Marzec 2019
- Luty 2019
- Styczeń 2019
- Grudzień 2018
- Listopad 2018
- Październik 2018
- Wrzesień 2018
- Sierpień 2018
- Czerwiec 2018
- Maj 2018
- Kwiecień 2018
- Marzec 2018
- Luty 2018
- Styczeń 2018
- Grudzień 2017
- Kwiecień 2017
- Marzec 2017
- Luty 2017
- Styczeń 2017
- Sierpień 2016
- Luty 2015
- Styczeń 2015
- Grudzień 2014
- Październik 2014
- Sierpień 2014
- Lipiec 2014
- Marzec 2014
- Styczeń 2014
- Czerwiec 2013