Urząd Gminy w Istebnej
Pracownik biurowy- pozyskiwanie środków zewnętrznych i realizacji projektów w referacie inwestycyjnym
Miejsce pracy: Istebna
Numer: StPr/25/0640
OBOWIĄZKI:
1.Przygotowanie i realizacja projektów wynikających z dokumentów strategicznych Gminy Istebna oraz innych takich jak Strategia Zintegrowanego Rozwoju Terytorialnego Aglomeracji Beskidzkiej.2.Ubieganie się o dofinasowanie ze środków zewnętrznych: programów krajowych oraz programów transgranicznych zwłaszcza z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Funduszu Społecznego.3.Stała i bieżąca współpraca z instytucjami zarządzającymi, wdrażającymi, kontrolującymi w sprawach związanych z pozyskiwaniem i rozliczaniem projektów w ramach:a)Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Subregionu Południowego woj. Śląskiego na lata 2021-2027;b)Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027;c)Funduszy Małych Projektów Interreg Polska-Czechy 2021-2027 (Stowarzyszenie Olza);d)Fundusz Małych Projektów Interreg Polska-Słowacja 2021-2027 (Euroregion Beskidy);e)RLKS: wsparcia rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER (Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Cieszyńska Kraina);f)Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg;g)Program Inwestycji Strategicznych: Polski Ład;h)Rządowy Program Odbudowy Zabytków;i)Centrum Projektów Polska Cyfrowa.4.Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych, wniosków o płatność, sprawozdań, ankiet trwałości i innych dokumentów zgodnie z zawartymi umowami w ramach ww. programów.5.Współpraca z partnerami projektów w zakresie realizacji przedsięwzięć.6.Koordynacja realizacji, zarządzanie projektami.7.Inicjowanie zadań promocyjnych projektów w zakresie objętym umowami dofinansowania.8.Przygotowywanie informacji prasowych oraz współpraca z mediami w zakresie promocji projektów. 9.Przygotowywanie projektów uchwał.10.Udzielanie odpowiedzi na wnioski i zapytania mieszkańców, radnych , przełożonych.11.Udział w posiedzeniach Rady Gminy.12.Dokonywanie sprawozdawczości w zakresie wynikającym z realizacji obowiązków służbowych.13.Przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie obowiązków na stanowisku, celem udzielenia zamówienia publicznego, udzielanie odpowiedzi na zapytania ofertowe. 14.Przygotowywanie projektów umów w zakresie udzielanych zamówień publicznych. 15.Koordynowanie, realizacja umów zawieranych przez Gminę w ramach realizowanych zadań będących w zakresie obowiązków. 16.Opracowywanie projektów odpowiedzi na wnioski o dostęp do informacji publicznej w zakresie wykonywanych obowiązków, na podstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej. 17.Przekazywanie do archiwum zakładowego posiadanych dokumentów, a także teczek prowadzonych spraw w terminach i w sposób przewidziany przepisami ogólnymi i wewnętrznymi.18.Wykonywanie innych czynności i zadań zleconych przez przełożonych i Wójta.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

stanowisko podinspektora: -wykształcenie wyższe, staż pracy nie wymagany, -wykształcenie średnie i co najmniej 3 letni staż pracy, stanowisko inspektora: -wykształcenie wyższe i co najmniej 3 letni staż pracy, -wykształcenie średnie i co najmniej 5 letni staż pracy.Obywatelstwo polskie. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Nieposzlakowana opinia.Staż pracy - doświadczenie zawodowe: doświadczenie w pracy w administracji rządowej, samorządowej lub na stanowisku zajmującym się pozyskiwaniem środków zewnętrznych (unijnych lub krajowych). Umiejętności / specjalności: obsługi komputera w zakresie pakietów biurowych, samodzielnego podejmowania decyzji, odporność na stres, kreatywność, umiejętność pracy w zespole.Znajomość języka obcego: nie dotyczyInne: Prawo jazdy kategorii B.Wymagane dokumenty aplikacyjne dostępne są w ogłoszeniu o naborze znajdującym się w BIP Urzędu Gminy Istebna w zakładce Nabór na wolne stanowisko urzędnicze. Kandydaci zobowiązani są do złożenia dokumentów aplikacyjnych w biurze podawczym Urzędu Gminy Istebna, pok. 118, w zamkniętej, zaadresowanej kopercie z dopiskiem stanowisko ds. podatków i opłat lokalnych w Referacie Podatków i Opłat Lokalnych w terminie do 11.07.2025 r. (piątek) do godz. 14:00. Dokumenty można wysłać pocztą (liczy się data wpływu do Urzędu, a nie data nadania) na adres Urzędu.

Miejsce pracy:

Istebna


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 300 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie

Zobacz podobne oferty

Technik prac biurowych

Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Opolskich
Miejsce pracy: opolskie

  • Zgodny z przedłożonym programem stażu przez Organizatora tj. ZUS Oddział w Opolu - Inspektorat w Strzelcach Opolskich, 47-100 Strzelce Opolskie, ul. K. Miarki 2a Kontakt: 77 45 11 033, e-mail: monika.trabska@zus.pl Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Technik prac biurowych

Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu
Miejsce pracy: małopolskie

  • zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Znajomość podstawowych programów MS office Wymagania inne: Obsługa komputera

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Technik prac biurowych

Powiatowy Urząd Pracy w Białobrzegach
Miejsce pracy: mazowieckie

  • wg zakresu czynności Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj