KOMENDA POWIATOWA POLICJI W WOLSZTYNIE
Pracownik biurowy (inspektor)
Miejsce pracy: Wolsztyn
Numer: StPr/25/0339
OBOWIĄZKI:
- obsługa systemów i baz inetrnetowych- wprowadzanie danych statystycznych do systemow informatycznych- wykonywanie sprawozdań i analiz- ustalanie dancyh osobowych w systemach- wynagrodzenie zasadnicze + wysługa lat pracy- więcej informacji dostępnych na stronach ministerstwa oarz BIP Komendy Powiatowej Policji w Wolsztnie
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: bardzo dobra organizacja pracy
Uprawnienia: nieposzlakowana opinia
Uprawnienia: obywatelstwo polsie
Uprawnienia: dyspozycyjność
Uprawnienia: obsługa komputera
Uprawnienia: zaświadczenie o niekaralności


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Wolsztyn


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 967,95 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wolsztynie

Zobacz podobne oferty

Pracownik biurowy

Praca.pl
Miejsce pracy: kujawsko-pomorskie

  • Opis stanowiska Skanowanie, kopiowanie i drukowanie dokumentów Segregowanie, porządkowanie i archiwizacja dokumentów papierowych i elektronicznych Kompletowanie dokumentacji zgodnie z wytycznymi Rejestracja i obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej Obsługa...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Pracownik biurowy

Praca.pl
Miejsce pracy: warmińsko-mazurskie

  • Opis stanowiska Skanowanie, kopiowanie i drukowanie dokumentów Segregowanie, porządkowanie i archiwizacja dokumentów papierowych i elektronicznych Kompletowanie dokumentacji zgodnie z wytycznymi Rejestracja i obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej Obsługa...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Pracownik ds. administracyjno-biurowych

Urząd Gminy Choczewo
Miejsce pracy: pomorskie

  • 1. prowadzenie dokumentacji sekretariatu Urzędu zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt,2. obsługa sekretariatu w zakresie: a) przyjmowanie korespondencji od interesantów, b) prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej w formie...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: 2025-07-02