Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Pracownik administracyjny
Miejsce pracy: Łaziska Górne
Numer: StPr/25/0129
OBOWIĄZKI:
Praca biurowa-Obsługa administracyjna biura, wsparcie działów administracji, obsługa klientów, wprowadzanie korespondencji, przygotowywanie pism, wyjazdy do urzędów.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na okres próbny 3 m-ceMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:43-170 Łaziska Górne PRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn-Pt w przedziale godzinowym 7.00 -15.00 po 4 godziny dziennie według ustalonego grafiku z Pracodawcą
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych


Wymagania inne:

Wykształcenie: min. średnie (mile widziane wyższe bądź w trakcie studiów). Doświadczenie: min. 1 rok na danym lub podobnym stanowisku. Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B. Umiejętności: obsługa urządzeń biurowych.

Miejsce pracy:

Łaziska Górne


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 2 333 do 2 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. Operacyjnych

Gemini Polska Sp. z o.o.
Miejsce pracy: pomorskie

  • Zakres obowiązków: wprowadzanie faktur, zamówień oraz umów do systemu elektronicznego obiegu dokumentów, zawieranie umów na media i usługi dla aptek stacjonarnych, zaopatrzenie bieżące aptek stacjonarnych w odpowiednie materiały eksploatacyjne oraz...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Administrator / Administratorka Systemów Produkcyjnych

Lotte Wedel Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Raportowanie produkcji i wprowadzanie danych w ramach wszystkich programów i systemów produkcyjnych: SAP, Nanocode, MES, AiM etc. Weryfikacja poprawności raportowania produkcji i...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Pracownik administracyjno-biurowy

FABE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Miejsce pracy: pomorskie

  • Zakres obowiązków: koordynacja i zarządzanie administracyjne biurem dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji firmowej i kadrowej weryfikacja i przekazywanie do odpowiednich działów firmy dokumentacji kontraktowej i finansowej ewidencja i archiwizowanie...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj