Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy
Pracownik administracyjny
Miejsce pracy: Brodnica
Numer: StPr/25/0228
OBOWIĄZKI:
Przygotowywanie korespondencji do wysyłki, spisywanie i umieszczanie we właściwych aktach spraw załatwionych, dokonywanie wpisów do spisu spraw, pomoc przy spisywaniu protokołów dokumentów ścisłego zarachowania przeznaczonych do zniszczenia, pomoc przy archiwizacji dokumentów, kopiowanie wskazanych dokumentów, segregowanie teczek zawierających akta pojazdów i akta kierowców, przyjmowanie wniosków (pod nadzorem), udzielania informacji interesantom.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

minimalny poziom wykształcenia: średnie

Miejsce pracy:

Brodnica


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy

Zobacz podobne oferty

Pracownik administracyjny

Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Miejsce pracy: świętokrzyskie

  • - Nawiązywanie współpracy z podwykonawcami - Dbanie o odpowiedni obieg dokumentów - Realizacja dokumentacji przetargowych- Nadzorowanie i planowanie realizacji przetargów,- Kompletowanie ofert przetargowych- Dbanie o poprawność obiegu dokumentów w...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Specjalista ds. Obsługi Organów Statutowych

Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Organizowanie i koordynowanie pracy Zarządu oraz kontakt z Zarządami spółek zależnych. Składanie wniosków o wpisy w KRS oraz uzyskiwanie zaświadczeń dla Członków Zarządu i Rady Nadzorczej. Prowadzenie korespondencji z właścicielem spółki oraz...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Specjalista ds. administracyjnych z j. niemieckim

Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: zachodniopomorskie

  • Przetwarzanie zamówień dla pacjentów z Niemiec. Przygotowywanie dokumentacji i recept na refundacje produktów. Wystawianie faktur dla płatników i klientów. Zarządzanie danymi w systemie CRM. Uczestnictwo w projektach wskazanych przez kierownictwo. Budowanie...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj