Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach
Pracownik administracyjno-prawny
Miejsce pracy: Brzeźnica (pow. wadowicki, gm. Brzeźnica), Brzeźnica
Numer: StPr/25/0915
OBOWIĄZKI:
A. Część teoretyczna:1. Zapoznanie się z przepisami bhp, p-poż.2. Zapoznanie się z prawami i obowiązkami pracownika.3. Zapoznanie się ze specyfiką pracy w kancelarii notarialnej.B. Zadania wykonywane przez bezrobotnego w okresie odbywania stażu:1. Prowadzenie repertorium przy użyciu komputera.2. Przygotowywanie wypisów aktów notarialnych.3. Kontakt z klientami za pośrednictwem e-maila, telefonicznie oraz osobiście). 4. Obsługa administracyjno-biurowa, w tym kontakt z urzędami i sądami.5. Pomoc w prowadzeniu spraw rachunkowych, w tym wystawianie faktur.6. Przygotowywanie projektów aktów notarialnych.7. Dbanie o porządek i estetykę miejsca pracy.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Staż realizowany w ramach "Programu aktywizacji zawodowej bezrobotnych zamieszkujących na wsi". Wymagania organizatora: wykształcenie co najmniej średnie (preferowane prawnicze lub administracyjne, w trakcie aplikacji notarialnej), znajomość obsługi komputera, skrupulatność, punktualność, komunikatywność, chęć do nauki.

Miejsce pracy:

Brzeźnica


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. Administracyjnych w biurze Inżyniera Kontraktu

Bico Group Sp. z o.o.
Miejsce pracy: lubelskie

  • Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie biurem Inżyniera Kontraktu Obsługa dokumentacji kontraktowej Tworzenie dokumentów, raportów, zestawień Redagowanie korespondencji z organami administracji publicznej Zarządzanie korespondencją przychodzącą i...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Technik administracji

Powiatowy Urząd Pracy w Łasku
Miejsce pracy: łódzkie

  • wg programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne:

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Specjalista ds. administracyjno - finansowych

POLIMEX INFRASTRUKTURA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Miejsce pracy: śląskie

  • - Ogólny zakres obowiązków:1. Rejestracja i archiwizacja korespondencji w ramach Biura, 2. Archiwizacja umów, zleceń, zapotrzebowań i innych dokumentów wg. wewnętrznych procedur, 3. Realizacja zapotrzebowań, ofertowanie, przygotowywanie tabel porównania...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj