CENTRUM RATOWNICTWA GLIWICE
Pracownik administracyjno-biurowy/inspektor
Miejsce pracy: Gliwice
Numer: StPr/25/1177
OBOWIĄZKI:
Pełna treść ogłoszenia wraz z dokumentami do pobrania znajduje się pod adresem: https://crg.bip.gliwice.eu/2/artykul/nabor-cr110062025-na-stanowisko-urzednicze-w-zespole-powiatowego-centrum-zarzadzania-kryzysowegoWymagania niezbędne: wykształcenie wyższe i co najmniej 3 lata stażu pracy, posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, posiadanie nieposzlakowanej opinii, umiejętność redagowania pism w sposób przejrzysty, umiejętność redagowania informacji i komunikatów; posiadanie prawa jazdy kat. B.; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: punktualność, kreatywność
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD


Wymagania inne:

[Umiejętność 2] : umiejętność działania w sytuacjach stresowych[Umiejętność 1] : prawo jazdy kat. B[Inne] : Pełna treść ogłoszenia wraz z dokumentami do pobrania znajduje się pod adresem: https://crg.bip.gliwice.eu/2/artykul/nabor-cr110062025-na-stanowisko-urzednicze-w-zespole-powiatowego-centrum-zarzadzania-kryzysowego

Miejsce pracy:

Gliwice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

5 100 PLN


Opis wynagrodzenia:

brutto

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. administracyjno-biurowych

Health Resort & Medical Spa Panorama Morska
Miejsce pracy: zachodniopomorskie

  • Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Specjalista ds. administracyjno-biurowych

Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej "POLONUS" S.A
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Główne zadania: wykonywanie codziennych zadań administracyjnych i biurowych, zarządzanie korespondencją oraz dokumentami biura, prowadzenie rejestrów dokumentów wewnętrznych biura i przygotowywanie raportów, koordynowanie kalendarza spotkań, dbanie o...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

Uniwersytet Warszawski
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Obowiązki: wsparcie administracyjne zarządzanie dokumentacją w systemach elektronicznych przygotowywanie pism i umów organizacja zakupów współpraca z różnymi jednostkami uczelni Wymagania: wykształcenie wyższe biegłość w obsłudze komputera i programów...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj