Powiatowy Urząd Pracy w Łęcznej
Pracownik administracyjno - biurowy
Miejsce pracy: Trzeszkowice
Numer: StPr/25/0044
OBOWIĄZKI:
Przygotowywanie i rozliczanie wniosków o dofinansowanie, wprowadzanie dokumentów do systemu Insert GT ( Subiekt, Gratyfikant) , porządkowanie i administracja dokumentów firmowych, prowadzenie spraw kadrowych i BHP, administracja ubezpieczeń firmowych i floty, kontakt z zewnętrznym biurem rachunkowym, kontakt z Urzędami w sprawach firmowych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Zaangażowanie i duża motywacja do pracy, doskonała organizacja pracy, odpowiedzialne podejście do wykonywanej pracy, zaangażowanie w powierzone obowiązki, samodzielność w realizacji zadań, umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy, dokładność oraz sumienność w działaniu, bardzo dobra znajomość obsługi komputera.Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku min. 1 rok.

Miejsce pracy:

Trzeszkowice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 700 do 6 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Łęcznej

Zobacz podobne oferty

Młodszy Specjalista ds. administracji

Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Zakres obowiązków: Nadzorowanie dokumentacji w firmie, Usprawnianie przepływu informacji, Wsparcie w obsłudze księgowo-kadrowej, Tworzenie prezentacji, Realizacja wyznaczonych zadań i celów. Wymagania: Biegłość w MS Office, Dobra organizacja pracy,...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Młodszy specjalista ds. administracji

REMONDIS Sp. z o.o. - Warszawa
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Zakres obowiązków: Nadzór nad obiegiem dokumentów przychodzących i wychodzących, Zapewnienie płynnego przepływu informacji w organizacji, Współpraca z CUK w zakresie bieżącej obsługi księgowo- kadrowej, Przygotowywanie prezentacji, Odpowiedzialność za...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

REMONDIS Sp. z o.o. - Warszawa
Miejsce pracy: pomorskie

  • Twój zakres obowiązków: Bieżąca obsługa spraw administracyjno-handlowych (m.in. przygotowywanie ofert, umów, przygotowywanie wniosków i pism do urzędów z zakresu działalności spółki), Przygotowywanie raportów, zestawień, Współpraca z firmami...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj