Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Pracownik administracyjno-biurowy
Miejsce pracy: Leszno
Numer: StPr/25/0312
OBOWIĄZKI:
przyjmowanie i nadawanie korespondencji,obsługa urządzeń biurowych, komputera, ksero, bindownicy,laminatora,przygotowywanie danych do faktur,sporządzanie pism,prowadzenie rejestru kontroli,obsługa interesantów,
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Leszno


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie

Zobacz podobne oferty

Pracownik biurowy sekretariatu, administracja, księgowość

Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Miejsce pracy: śląskie

  • bieżąca obsługa sekretariatu, koordynacja sprawnego obiegu dokumentów, redagowanie pism, współpraca z biurem księgowym + kadry, tworzenie sprawozdań, wprowadzanie faktur do systemu i do dziennika korespondencji, rozliczanie delegacji, tworzenie list...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu
Miejsce pracy: świętokrzyskie

  • - sporządzanie oficjalnych pism biurowych- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej- archiwizacja dokumentów- obsługa interesantów- obsługa urządzeń biurowych Wymagania inne: Oferta stażu przeznaczona dla osób spełniających kryteria projektu...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Technik prac biurowych

Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu
Miejsce pracy: świętokrzyskie

  • - sporządzanie kserokopii, odpisów dokumentów- zszywanie akt- obsługa systemów teleinformatycznych służących do pracy biurowej Wymagania inne: Oferta stażu przeznaczona dla osób spełniających kryteria projektu EFS+ osoby długotrwale...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj