Powiatowy Urząd Pracy w Kutnie
Pracownik administracyjno-biurowy
Miejsce pracy: Kutno
Numer: StPr/25/0453
OBOWIĄZKI:
Opis wykonywanych zadań:-wykonywanie i odbieranie połączeń telefonicznych,-obsługa poczty email,-archiwizacja dokumentów,-obsługa korespondencji,-pisanie pism urzędowych,-współpraca z innymi działami firmy,-obsługa urządzeń biurowychWiedza i umiejętności, które nabędzie bezrobotny:-samodzielność w podejmowaniu decyzji i rozwiązywaniu problemów,-ustalanie priorytetów,-zdolności analityczne,-umiejętność tworzenia dokumentów,raportów oraz prowadzenia korespondencji służbowej,-biegła obsługa komputera i programów biurowych,-zdolności interpersonalne.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Znajomość pakietu Office


Wymagania inne:

sumienność,odpowiedzialność,bardzo dobra organizacja pracy,dokładność,komunikatywność,wysoka kultura osobista

Miejsce pracy:

Kutno


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kutnie

Zobacz podobne oferty

Pracownik Biurowy

Mont-Plast
Miejsce pracy: łódzkie

  • Opis stanowiska: praca stacjonarna na stanowisku biurowym, wystawianie faktur vat oraz rozliczanie raportów kasowych, prowadzenie rozmów z klientami w sprawie rozliczeń wykonanych robót, ustalanie oraz prowadzenie terminarza montaży u klientów firmy Wymagania:...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Pracownik Biurowy Magazynu

WALTER KOMPRESSORTECHNIK POLSKA Sp. z o.o.
Miejsce pracy: łódzkie

  • Zakres obowiązków: Realizacja procesu zamówień zgodnie z przyjętymi procedurami Kompletowanie i archiwizacja dokumentacji zgodnie z wewnętrznymi standardami Przyjmowanie zleceń i wprowadzanie ich do systemu Bieżąca obsługa kontrahentów i pracowników firmy...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Asystent / Asystentka ds. administracji

Bico Group Sp. z o.o.
Miejsce pracy: lubelskie

  • Obowiązki: Przygotowywanie dokumentacji kontraktowej: dokumenty, raporty, rejestry, zestawienia. Tworzenie pism do organów administracji publicznej. Zarządzanie korespondencją: przychodzącą i wychodzącą. Nadzór nad obiegiem dokumentów. Archiwizowanie...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj