Jesteśmy niewielką ale międzynarodową firmą kreatywną działającą w obszarze designu miejsca i branding architecture. Zajmujemy sie tworzeniem i nadzorowaniem realizacji projektów wnętrz, produktów ale i architektury. Współtworzyliśmy i tworzymy ambitne i kreatywne, często ikoniczne projekty w Polsce, ale też w Europie i Azji tej dalekiej i bliskiej...
Office Manager / Managerka
Miejsce pracy: Warszawa, Centrum
Obecnie poszukujemy otwartej, pozytywnej, zorganizowanej osoby na stanowisko wspierające i organizujące pracę naszego biura w Warszawie. To praca administracyjna w 3 głównych obszarach:
Zarządzanie pracą biura
- realizacja zadań zapewniających sprawne funkcjonowanie biura, jego codziennych aktywności i potrzeb technicznych, czuwanie nad sprawnością infrastruktury
współpraca z serwisowymi firmami zewnętrznymi - realizacja obsługa i zamówień, korespondencji, przesyłek, organizacja podróży służbowych, wyjazdów międzynarodowych, dokumentacji z tym związanej
- obsługa spotkań w firmie, koordynacja informacji, organizacja i prowadzenie terminarza spotkań, koordynacja komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w tym zakresie
- aktualizowanie baz danych, utrzymywanie kontaktów firmy z kooperantami i firmami współpracującymi, przekazywanie i dystrybucja kluczowych informacji
Wsparcie we współpracy z księgowością
- Przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji okresowej do księgowości
- Prowadzenie ewidencji i terminowości rozliczania kosztów firmowych i płatności serwisowych
- Nadzorowanie obiegu dokumentacji urzędowej
- Wsparcie w prowadzeniu dokumentacji kadrowej
Wsparcie procesów projektowych
- Wsparcie w pozyskiwaniu informacji i kontaktów do firm i osób
- Wyszukiwanie rozwiązań wspierających procesy projektowe
- Prowadzenie systemu nadzorującego przebieg harmonogramów projektowych
- Wsparcie organizacyjne projektantów w trakcie prac projektowych, realizacyjnych i medialnych.
Wymagania:
- samodzielność w rozwiązywaniu mniej lub bardziej skomplikowanych zadań
- dobra organizacja własnej pracy
- uporządkowanie i skrupulatność
- samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania
- pozytywne nastawienie
- otwartość i wsparcie dla reszty zespołu
- Wcześniejsze doświadczenie w pracy z ludźmi w zespołach lub przy obsłudze projektów, obsłudze klientów, sekretariacie, administracji dające podstawy znajomości tematu
Mile widziane:
- osoby interesujące się designem i architekturą
- umiejętnościami interpersonalnymi
- lekkim i precyzyjnym językiem komunikacji
- dobrą znajomością języka angielskiego
Oferujemy:
- pracę w środowisku kreatywnych, pozytywnych ludzi zajmujących się niecodziennymi projektami z zakresu architektury wnętrz, architektury, designu produktowego i brandingu
- różnorodnością tematów, wyzwań i kooperacji
- możliwość rozwoju w obszarach zainteresowań
- wsparcie w szkoleniach i rozwoju zawodowym
- praca wśród ludzi nastawionych na sensowne i ambitne cele
- działających w kameralnej ale międzynarodowej strukturze
- ceniących sobie dobre relacje, intelektualne wyzwania i troskę o środowisko
- karty fit/sport
- prywatny pakiet medyczny
- możliwość rozmowy o innych benefitach
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Tagi:Warszawa Kierownik biura ROBERT MAJKUT DESIGN Radom Koordynator / Supervisor Warszawa Office Manager / Managerka Płock
Zobacz podobne oferty
Kierownik Biura Spółki
Port Lotniczy Poznań - Ławica Sp. z o.o.
Miejsce pracy: wielkopolskie
- Zakres obowiązków: Nadzór organizacyjny i merytoryczny nad działami w Biurze Spółki Koordynacja procesów realizowanych przez Spółkę Usprawnianie wewnętrznych procedur Wdrożenie i koordynacja zarządzania przez cele (MBO) Aktualizacja procedur dotyczących...
DODANO: wczoraj
Menadzer biura
Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Miejsce pracy: zachodniopomorskie
- organizacja i nadzor prac Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: znajomość przepisów dotyczącze transportu osób, kodeks pracy
DODANO: 2025-07-24
Asystent/kierownik biura
Powiatowy Urząd Pracy w Gnieźnie
Miejsce pracy: wielkopolskie
- organizowanie spotkań walnych zgromadzeń, tworzenie raportów, nadzorowanie pracy w biurze Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:
DODANO: 2025-07-23
Praca
Najnowsze oferty pracy:
-
Specjalista ds. rozliczeń mediów i obsługi klienta z językiem niemieckim
Brunata ZENNER Sp. z.o.o.
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie/ Łódź, Limanowskiego 179
-
Specjalista ds. rozliczeń z językiem niemieckim
Brunata ZENNER Sp. z.o.o.
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie/ Łódź, Limanowskiego 179
-
Asystent działu rozwoju
Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie/ Bydgoszcz
-
Asystent przetwarzania danych
Gdański Urząd Pracy
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie/ Gdańsk
Najnowsze wpisy
Archiwum
- Czerwiec 2020
- Kwiecień 2020
- Marzec 2020
- Luty 2020
- Styczeń 2020
- Listopad 2019
- Wrzesień 2019
- Czerwiec 2019
- Maj 2019
- Marzec 2019
- Luty 2019
- Styczeń 2019
- Grudzień 2018
- Listopad 2018
- Październik 2018
- Wrzesień 2018
- Sierpień 2018
- Czerwiec 2018
- Maj 2018
- Kwiecień 2018
- Marzec 2018
- Luty 2018
- Styczeń 2018
- Grudzień 2017
- Kwiecień 2017
- Marzec 2017
- Luty 2017
- Styczeń 2017
- Sierpień 2016
- Luty 2015
- Styczeń 2015
- Grudzień 2014
- Październik 2014
- Sierpień 2014
- Lipiec 2014
- Marzec 2014
- Styczeń 2014
- Czerwiec 2013