prowadzenie dokumentacji biurowej, korespondencji, sporządzanie pism, wystawianie faktur, kontakt telefoniczny z klientami, rozliczanie zleceń. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, administracyjne Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B...
Opis wykonywanych zadań:-wykonywanie i odbieranie połączeń telefonicznych,-obsługa poczty email,-archiwizacja dokumentów,-obsługa korespondencji,-pisanie pism urzędowych,-współpraca z innymi działami firmy,-obsługa urządzeń biurowychWiedza i...
Szkolenie bhp i ppż; Zapozanie z całokształtem funkcjonowania Urzędu; Przekazywanie Staroście i Wicestaroście przygotowanej do dekretacji korespondencji; Techniczne przygotowywanie dzienników korespondencji, teczek tematycznych na potrzeby Wydziału...
zapoznanie z podstawowymi przepisami prawnymi,wykonywanie pod nadzorem prac administracyjno-biurowych (wysyłanie korespondencji, przygotowywanie pism i umów, umawianie wizyt monitorujących),weryfikacja statusu płatnika VAT oraz baz NIP, CEiDG itp.,kserowanie...
zapoznanie z podstawowymi przepisami prawnymi, obsługa urządzeń biurowych,zapoznanie się z obiegiem dokumentacji,pomoc w porządkowaniu zwrotnych potwierdzeń odbioru,zapoznanie się z instrukcją kancelaryjną, instrukcją kancelaryjną oraz z rzeczowym wykazem...
Oferta stażu dla osób młodych (w wieku od 18 do 30 lat) w ramach programu z EFS PlusWykształcenie: min. zawodowe; komunikatywność, wysoka kultura osobista, umiejętność obsługi komputera; zakres obowiązków: obsługa korespondencji firmowej lub urzędowej,...
STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP- pomoc przy prowadzeniu spraw dotyczących ustalenia warunków inwestycji celu publicznego oraz decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,- pomoc przy realizacji czynności związanych z procedurą uchwalania planu ogólnego...
- czynności pomocnicze związane z prowadzeniem rachunkowości komendy zgodne z obowiązującymi przepisami;- organizacja, sporządzanie, obieg, przyjmowanie i archiwizowanie dokumentów;- wsparcie w prowadzeniu księgowości i sprawozdawczości finansowej;-...
Prowadzenie ewidencji odpadów w systemie BDO, tworzenie i weryfikacji dokumentów związanych z gospodarką odpadami. Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik biurowy Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Obsługa sprzętu biurowego Wymagania inne:...