Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Poznaniu
Wielkopolski Wojewódzki Konserwator Zabytków poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Poznań
Ogłoszenie o naborze Nr 150495

Warunki pracy

Praca przed monitorem ekranowym, na pierwszwej kondygnacji budynku,  brak udogodnień dla osób ze szczególnymi potrzebami, praca z klientem urzędu, związana ze stałym dopływem informacji i gotowością do odpowiedzi.

Zakres zadań

  • Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji przychodzącej do Urzędu
  • Przedkładanie dokumentów oraz korespondencji do podpisu Wielkopolskiemu Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków oraz zastępcy w celu zapewnienia obiegu dokumentów w urzędzie
  • Prowadzi elektroniczną ewidencję pism wpływających i wychodzących z urzędu w celu zapewniania prawidłowego obiegu dokumentów
  • Prowadzi terminarz spotkań i narad Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków
  • Udzielanie informacji telefonicznej i osobistej interesantom o trybie załatwiania ich spraw oraz prowadzi obsługę centrali telefonicznej i faksu.
  • Prowadzi ewidencję wyjazdów służbowych, rozlicza delegacje dla przejazdów samochodami służbowymi
  • Przygotowuje oraz prowadzi obsługę organizacyjno-recepcyjną spotkań z interesantami i gośćmi w celu wsparcia bieżącej pracy Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 miesiące doświadczenia zawodowego obsługa sekretariatu
  • dobra organizacja pracy własnej
  • umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych
  • nieskazanie prawomocnymm wyrokiem za przestępstwo przeciwko zdrowiu lub życiu ludzkiemu
  • niepełnienie służby zawodowej, niepracowanie w organach bezpieczeństwa ani niebycie ich współpracownikiem w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do 31 lipca 1990r., w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 - 1990r. oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Obsługa specjalistycznych programów komputerowych dot. prowadzenia kancelarii i korespondencji
  • obsługa programu kompuetowego do obsługi sekretariatu

Zobacz podobne oferty

Inspektor

Komenda Powiatowa Policji w Szydłowcu
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Warunki pracy Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowa. Oświetlenie naturalne i sztuczne, wymuszona pozycja ciała - siedząca. Stanowisko pracy wposażone w telefon, fax, drukarkę, komputer oraz monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej połowy...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: 2025-04-16

Inspektor

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
Miejsce pracy: śląskie

  • Warunki pracy Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Oświetlanie naturalne i sztuczne, pozycja ciała – siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, urządzenie wielufunkcyjne, komputer oraz w monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: 2025-04-14

Inspektor

Komenda Powiatowa Policji w Złotoryi
Miejsce pracy: dolnośląskie

  • Warunki pracy Praca administracyjno - biurowa w siedziebie urzędu okresowa wykonywana w terenie, obsługa komputera powyżej 4 godzin, kierowanie pojazdem służbowym, lekkie prace transportowe. Stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku. Budynek nie posiada...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: 2025-04-11