Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie
Warmińsko-Mazurski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Olsztyn
Ogłoszenie o naborze Nr 145050

Warunki pracy

Praca o charakterze administracyjno - biurowym, czas pracy 8 godzin, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę.

Zakres zadań

  • Zaopatruje jednostki i komórki organizacyjne KWP w Olsztynie w sprzęt transportowy oraz wycofuje z eksploatacji z chwilą uznania go za zbędny w Policji;
  • Rejestruje pojazdy użytkowane w KWP w Olsztynie, prowadzi ewidencję środków trwałych, tablic i dowodów rejestracyjnych oraz nalepek kontrolnych i legalizacyjnych;
  • Zajmuje się zbywaniem pojazdów – przekazywaniem innym jednostkom resortowym lub samorządowym, organizowaniem przetargów, przekazywaniem do Agencji Mienia Wojskowego;
  • Przygotowuje wnioski przetargowe na zakup pojazdów i łodzi motorowych oraz uczestniczy w przetargach realizowanych przez KWP w Olsztynie;
  • Sporządza sprawozdania z pracy sprzętu transportowego oraz deklaracje podatkowe od środków transportowych;
  • Nalicza ilości sprzętu transportowego dla jednostek Policji, zgodnie z normami należności;
  • Bierze udział w pracach związanych z mobilizacją w KWP w Olsztynie.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub pracy biurowej
  • poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • znajomość pakietów biurowych, organizowania pracy własnej, łatwość komunikacji;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Zobacz podobne oferty

Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Miejsce pracy: zachodniopomorskie

  • - bardzo dobra obsługa komputera, urządzeń biurowych, programów Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: OTWARTOŚĆ Uprawnienia: OBSŁUGA KOMPUTERA Uprawnienia: KOMUNIKATYWNOŚĆ Uprawnienia: OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Mogilnie
Miejsce pracy: kujawsko-pomorskie

  • praca zwiazana z w/w stanowiskiem Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Pracownik biurowy

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Miejsce pracy: małopolskie

  • obsługiwanie korespondencjikalendarza spotkańprzyjmowanie obsługa interesantów, udzielanie informacji interesantom ( tel. e-mailowo)archiwizowanie dokumentacji firmowej, urzędowej , sprawozdania, i inne Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj