Komenda Powiatowa Policji w Nowym Targu
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Nowy Targ
Ogłoszenie o naborze Nr 155375

Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa,
  • obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
  • na stanowisku występuje oświetlenie sztuczne oraz naturalne,
  • obsługa innych urządzeń biurowych np. kserokopiarka, skaner, telefon,
  • budynek jest przystosowany dla osób ze szczególnymi potrzebami.

Zakres zadań

  • rejestruje pocztę dzienną przychodzącą i wychodzącą,
  • przesyła korespondencje zgodnie z dekretacja do właściwych komórek/jednostek organizacyjnych,
  • prowadzi zbiór przepisów prawnych, aktualizuje teczki zawierające wytyczne i zarządzenia Wydziału,
  • przygotowuje projekty odpowiedzi na korespondencje przychodzącą z innych jednostek Policji, instytucji państwowych oraz podmiotów prywatnych na polecenie przełożonego,
  • gromadzi ostatecznie załatwione akty spraw Wydziału, sporządza spisy akt kontrolnych przeznaczonych do archiwizacji,
  • przesyła zgodnie z wymaganiami przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego oraz Kodeksu Postepowania Karnego podjęte decyzje merytoryczne postępowań do uczestników postępowań,
  • udziela informacji interesantom,
  • przedkłada bezpośredniemu przełożonemu wpływającą i wychodzącą dokumentację.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego doświadczenie zawodowe w pracy biurowej
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Odpowiedzialność i samodyscyplina
  • Obsługa komputera ( znajomość edytora tekstów i arkusza kalkulacyjnego) oraz urządzeń biurowych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
  • Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
  • Znajomość kodeksu karnego
  • Znajomość kodeksu postepowania karnego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Zobacz podobne oferty

Asystent ds. Dokumentacji

Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: zachodniopomorskie

  • Dołączysz do zespołu, który zajmuje się przygotowaniem dokumentacji do kontroli i jej obsługą po powrocie inspektorów. Będziesz wprowadzał dane do systemu i dbał o prawidłowy obieg korespondencji. Twoim zadaniem będzie również archiwizacja danych. Masz...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Asystent ds. Dokumentacji

Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: kujawsko-pomorskie

  • Dołączysz do zespołu, który zajmuje się przygotowaniem dokumentacji do kontroli i jej obsługą po powrocie inspektorów. Będziesz wprowadzał dane do systemu i dbał o prawidłowy obieg korespondencji. Twoim zadaniem będzie również archiwizacja danych. Masz...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Pracownik Biurowy ds. Kontroli Rolnej

Grupa Outworking
Miejsce pracy: pomorskie

  • Opis stanowiska Będziesz odpowiedzialny za kompletowanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzania kontroli oraz obsługę dokumentacji pokontrolnej. Twoim zadaniem będzie wprowadzanie danych do systemu informatycznego oraz przygotowywanie korespondencji. Do...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj