STRAŻ MIEJSKA w Kielcach
Inspektor w sekcji finansowo - administracyjnej i kadr
Miejsce pracy: Kielce
Numer: StPr/25/1917
OBOWIĄZKI:
Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników. Sporządzanie świadectw pracy, wydawanie zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących zatrudnienia pracowników.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Minimum 2 lata doświadczenia z wykształceniem wyższym lub minimum 5 lat doświadczenia ze średnim wykształceniem na stanowisku związanym z obsługa kadrową i organizacją pracy.

Miejsce pracy:

Kielce


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Kielcach

Zobacz podobne oferty

Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Kontraktami (Multikontrakty)

Medicover Fitness & Gym
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: Weryfikacja poprawności i kompletności dokumentów, w tym umowy, cesje, aneksy do umów, Aktywowanie pakietów Klientów zgodnie z warunkami umowy, Utrzymywanie relacji z Klientami w zakresie...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Pracownik Administracyjny ds. Frachtu Morskiego

cargo-partner spedycja sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: organizacja obrotu dokumentów działu spedycji (kompletowanie, sprawdzanie poprawności i archiwizowanie dokumentów; wystawianie faktur) współpraca z biurami cargo-partner w Polsce i na...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Specjalista ds. administracyjnych

Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowy Instytut Badawczy
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Do zadań na ww. stanowisku należeć będzie między innymi: bieżąca obsługa administracyjno-biurowa, prowadzenie i porządkowanie dokumentacji Zintegrowanego Systemu Zarządzania (ZSZ) w aplikacji SharePoint, tworzenie i aktualizacja elektronicznych rejestrów i...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj