HubSpot CRM Manager
Miejsce pracy: Wrocław
SmartLunch to firma dbająca o to, żeby ludzie nie byli głodni w swoim miejscu pracy. Dzięki naszemu systemowi, pracownik może otrzymywać od swojego pracodawcy smaczne posiłki z dowozem do miejsca pracy w formie benefitu. Nasza technologia rozwiązuje wszystkie problemy związane z tym procesem. Więcej możesz dowiedzieć się na naszej stronie WWW.
Zadania:
- Nadzór nad wdrożeniem HubSpot w strukturach firmy, w tym koordynacja działań i monitorowanie postępów.
- Ścisła współpraca z zespołami marketingu i sprzedaży w celu zwiększenia wydajności i zaangażowania klientów.
- Projektowanie i automatyzacja procesów w HubSpot, z uwzględnieniem optymalizacji przepływu pracy.
- Zarządzanie integracjami w ekosystemie HubSpot oraz nadzór nad globalnym kontraktem Enterprise.
- Śledzenie nowości i funkcji HubSpot, wprowadzanie ulepszeń procesów oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań.
- Zarządzanie stronami internetowymi, w tym ich bieżąca aktualizacja i optymalizacja.
- Administrowanie kontami użytkowników, konfiguracja oraz wsparcie techniczne.
- Nadzór nad jakością danych i zarządzanie bazami danych w celu zapewnienia ich spójności i aktualności.
Nasze wymagania:
- Ponad 2 lata doświadczenia w zarządzaniu HubSpot CRM oraz znajomość narzędzi no-code, takich jak Make czy Airtable.
- Zaawansowane umiejętności analizy danych i tworzenia raportów.
- Dobra znajomość najlepszych praktyk w automatyzacji marketingu i CRM.
- Doświadczenie w zarządzaniu bazami danych oraz podstawowa wiedza z zakresu frontendu.
- Proaktywne podejście do rozwiązywania problemów.
- Doskonałe umiejętności organizacyjne i efektywne zarządzanie sobą w czasie.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2+.
- Wyjątkowe zdolności komunikacyjne oraz doświadczenie w zarządzaniu projektami.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (14 000 - 16 000 zł brutto) lub współpracę w oparciu o kontrakt B2B (15 000 - 17 000 zł netto)
- Hybrydową organizację pracy po okresie wdrożenia (możliwość skorzystania z 2 dni Home Office w tygodniu)
- Elastyczne godziny pracy (Pracę rozpoczynamy pomiędzy 7 a 10)
- Benefit SmartLunch - dofinansowanie do posiłków
- Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową oraz ubezpieczenie grupowe
- Indywidualny budżet szkoleniowy ustalany na rok oraz dofinansowanie do nauki języka angielskiego
- Dodatkowy płatny dzień wolny z okazji urodzin, wigilii i sylwestra
- Udział w spotkaniach integracyjnych
- Premię za polecenie kandydatów do pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Tagi:Legnica Specjalista ds. raportowania Specjalista ds. Baz danych dolnośląskie Specjalista ds. Administracyjnych Wrocław HubSpot CRM Manager Wrocław
Zobacz podobne oferty
Pracownik ds. administracyjno-finansowych
Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Miejsce pracy: zachodniopomorskie
- - PRACA BIUROWA,- PRACA PRZY TELEFONIE, KOMPUTERZE,- ROZLICZENIA DELEGACJI,- PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW DLA KSIĘGOWOŚCI Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA HISZPAŃSKIEGO Wymagania inne: PRACA PRZY...
DODANO: wczoraj
Pracownik administracyjno - biurowy
Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Miejsce pracy: wielkopolskie
- Prace administracyjno - biurowe, obsługa urządzeń biurowych, archiwizacja dokumentów, obsługa interesantów (telefoniczna lub mailowa) Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Wykształcenie min. średnie
DODANO: wczoraj
Pracownik administracyjny
Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Miejsce pracy: podkarpackie
- obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentacji, prowadzenie rejestru spraw oraz sporządzanie sprawozdań z zadań realizowanych przez wydział, redagowanie i sporządzanie pism dotyczących odpowiedzi na zapytania i n zastrzeżenia stron, informowanie stron o...
DODANO: wczoraj
Praca
Najnowsze oferty pracy:
-
Asystent / Asystentka ds. Wsparcia Elektronicznego Obiegu Dokumentów
LUX MED Sp. z o.o.
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa
-
Asystent ds. exportu
Verona Products Professional Sp. z o.o.
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie/ Andrzejów Duranowski, k. Sochaczewa
-
Specjalista / Specjalistka ds. sekretariatu i ds. organizacyjno-samorządowych
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Mokotów"
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa
-
Administrative Assistant in Operational Planning Division
Staff Partners
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, Śródmieście
Najnowsze wpisy
Archiwum
- Czerwiec 2020
- Kwiecień 2020
- Marzec 2020
- Luty 2020
- Styczeń 2020
- Listopad 2019
- Wrzesień 2019
- Czerwiec 2019
- Maj 2019
- Marzec 2019
- Luty 2019
- Styczeń 2019
- Grudzień 2018
- Listopad 2018
- Październik 2018
- Wrzesień 2018
- Sierpień 2018
- Czerwiec 2018
- Maj 2018
- Kwiecień 2018
- Marzec 2018
- Luty 2018
- Styczeń 2018
- Grudzień 2017
- Kwiecień 2017
- Marzec 2017
- Luty 2017
- Styczeń 2017
- Sierpień 2016
- Luty 2015
- Styczeń 2015
- Grudzień 2014
- Październik 2014
- Sierpień 2014
- Lipiec 2014
- Marzec 2014
- Styczeń 2014
- Czerwiec 2013