Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Asystentka zarządu
Miejsce pracy: Iława
Numer: StPr/25/0565
OBOWIĄZKI:
Wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach organizacyjnych i administracyjnych, Zarządzanie dokumentacją firmową, Organizowanie spotkań, Przygotowywanie raportów, prezentacji i zestawień.Współpraca z działami firmy oraz zewnętrznymi kontrahentami. Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w firmie.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Obsługa komputera


Wymagania inne:

Wymagania: Doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane). Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel). Dobra organizacja pracy i umiejętność zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie. Wysoka kultura osobista i dyskrecja. Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole. Samodzielność i inicjatywa w działaniu. Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem. Pracodawca oferuje: Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie. Praca w nowoczesnym biurze. Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczenia. Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie zespołu. Kontakt mailowy; gk@realiagroup.pl

Miejsce pracy:

Iława


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie

Zobacz podobne oferty

Asystent / Asystentka Zarządu

TELE-FONIKA Kable S.A.
Miejsce pracy: małopolskie

  • ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Kompleksowa obsługa i wsparcie administracyjne Biura Zarządu Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu w zakresie: prowadzenia kalendarza, umawiania i organizacji spotkań, dbanie o prawidłowy przebieg dokumentów i zarządzanie...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Asystent / Asystentka Zarządu

Transgourmet Polska
Miejsce pracy: wielkopolskie

  • Do Twoich zadań będą należeć m.in.: organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, wsparcie przełożonego w prowadzonych działaniach, przygotowywanie prezentacji i raportów, koordynowanie obiegu korespondencji oraz...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Asystent Zarządu

LST-Polska Sp. z o.o.
Miejsce pracy: lubelskie

  • Zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, e-mail, telefon) Prowadzenie dokumentacji oraz archiwizacja Koordynowanie kalendarza spotkań Bieżąca współpraca z innymi...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj