Supernova to lider wśród importerów odzieży jednorazowej, budująca swoją pozycję na rynku od 12 lat. 
 
Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis stanowiska
  • Tele-informatyczna obsługa biura 
  • Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu
  • Odbieranie korespondencji mailowej i listowej
Zakres obowiązków
  • Operacyjne wsparcie pracy Zarządu;
  • Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;
  • Zapewnienie profesjonalnej obsługi administracyjnej Biura Zarządu;
  • Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji pomiędzy Zarządem, a pozostałymi komórkami w ramach struktur firmy;
  • Prowadzenie kalendarza spotkań, organizacja i koordynacja harmonogramu spotkań wewnętrznych i zewnętrznych;
  • Przygotowanie pism, zestawień i raportów na bieżące potrzeby Zarządu;
  • Wsparcie Zarządu podczas planowania i organizowania podróży służbowych;
  • Profesjonalne reprezentowanie biura i dbanie o dobry wizerunek firmy.
Wymagania
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym - wymóg konieczny;
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office;
  • Umiejętności koordynowania wielu spraw jednocześnie;
  • Umiejętność pracy pod presją czasu;
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej, zaangażowanie, samodzielność;
  • Energia i pozytywne nastawienie do pracy, łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Zobacz podobne oferty

Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

Starlit Accounting sp. z o.o.
Miejsce pracy: dolnośląskie

  • Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

Medicover Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: 2024-12-10

Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

PRU MEGA-REM Sp. z o.o.
Miejsce pracy: małopolskie

  • Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji,...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: 2024-11-14