Supernova to lider wśród importerów odzieży jednorazowej, budująca swoją pozycję na rynku od 12 lat.
Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis stanowiska
- Tele-informatyczna obsługa biura
- Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu
- Odbieranie korespondencji mailowej i listowej
Zakres obowiązków
- Operacyjne wsparcie pracy Zarządu;
- Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;
- Zapewnienie profesjonalnej obsługi administracyjnej Biura Zarządu;
- Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji pomiędzy Zarządem, a pozostałymi komórkami w ramach struktur firmy;
- Prowadzenie kalendarza spotkań, organizacja i koordynacja harmonogramu spotkań wewnętrznych i zewnętrznych;
- Przygotowanie pism, zestawień i raportów na bieżące potrzeby Zarządu;
- Wsparcie Zarządu podczas planowania i organizowania podróży służbowych;
- Profesjonalne reprezentowanie biura i dbanie o dobry wizerunek firmy.
Wymagania
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym - wymóg konieczny;
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office;
- Umiejętności koordynowania wielu spraw jednocześnie;
- Umiejętność pracy pod presją czasu;
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej, zaangażowanie, samodzielność;
- Energia i pozytywne nastawienie do pracy, łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Tagi:Asystent / Asystentka Asystentka Zarządu Gdańsk Słupsk Gdynia Supernova Spółka Komandytowa Asystentka Zarządu Gdańsk
Zobacz podobne oferty
Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym
Starlit Accounting sp. z o.o.
Miejsce pracy: dolnośląskie
- Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań...
DODANO: wczoraj
Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu
Medicover Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie
- Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events...
DODANO: 2024-12-10
Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu
PRU MEGA-REM Sp. z o.o.
Miejsce pracy: małopolskie
- Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji,...
DODANO: 2024-11-14
Praca
Najnowsze oferty pracy:
-
Recepcjonistka
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Dodane: wczoraj
Lokalizacja: małopolskie/ Kraków
-
Pracownik biurowy
Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie/ Szczecin
-
Pomocnik biblioteczny
Powiatowy Urząd Pracy w Ciechanowie
Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie/ Ciechanów
-
Pracownik biurowy
Powiatowy Urząd Pracy w Mogilnie
Dodane: wczoraj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie/ Marcinkowo (pow. mogileński, gm. Mogilno), Marcinkowo
Najnowsze wpisy
Archiwum
- Czerwiec 2020
- Kwiecień 2020
- Marzec 2020
- Luty 2020
- Styczeń 2020
- Listopad 2019
- Wrzesień 2019
- Czerwiec 2019
- Maj 2019
- Marzec 2019
- Luty 2019
- Styczeń 2019
- Grudzień 2018
- Listopad 2018
- Październik 2018
- Wrzesień 2018
- Sierpień 2018
- Czerwiec 2018
- Maj 2018
- Kwiecień 2018
- Marzec 2018
- Luty 2018
- Styczeń 2018
- Grudzień 2017
- Kwiecień 2017
- Marzec 2017
- Luty 2017
- Styczeń 2017
- Sierpień 2016
- Luty 2015
- Styczeń 2015
- Grudzień 2014
- Październik 2014
- Sierpień 2014
- Lipiec 2014
- Marzec 2014
- Styczeń 2014
- Czerwiec 2013