Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Asystentka ds. administracji
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/25/3121
OBOWIĄZKI:
przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im ogólnych informacji, przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji, obsługa telefonów, przedładanie pism i korespondencji do aprobaty kierownictwa , przygotowywanie korespondencji do wysyłki, obsługa komputera i posługiwabie sie różnymi edytorami tekstu, odbiór poczty elektronicznej, obsługa kserokopiarki, prowadzemie grafiku konferencji i spotkań kierownictwa
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: kurs prawa jazdy kategorii B
Uprawnienia: umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office


Wymagania inne:

7 lat pracy zawodowej

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 850 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Zobacz podobne oferty

Asystent / Asystentka - Pomoc biurowa

Centrum Sportu i Rekreacji w Dąbrowie Górniczej
Miejsce pracy: śląskie

  • Przygotowywanie dokumentacji - pism, wniosków itp. Opisywanie faktur zgodnie z zaleceniem w odniesieniu do zamówienia – znajomość i stosowanie klasyfikacji budżetowej oraz wspólnego słownika zamówień CPV. Prowadzenie spraw związanych z wydatkami działu w...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Asystent zarządu

"Społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Tomaszowie Lubelskim
Miejsce pracy: lubelskie

  • Organizowanie posiedzeń Zarządu i Rady Nadzorczej, sporządzanie protokołów. Nadzorowanie prawidłowego obiegu korespondencji. Zarządzanie pracą sekretariatu. Prowadzenie firmowej strony internetowej. Wsparcie procesów księgowych, księgowanie faktur zakupu i...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Asystent nauczyciela w szkole

Powiatowy Urząd Pracy w Mogilnie
Miejsce pracy: kujawsko-pomorskie

  • Praca związana z w/w stanowiskiem Wymagania inne:

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj