Ogłoszenie numer: 9943333, z dnia 2025-06-17

Klient portalu Praca.pl

Asystentka / Asystent ds. Administracyjno-Organizacyjnych

Miejsce pracy: Piechcin

 

Opis stanowiska

  • Prowadzenie zadań administracyjnych oraz koordynacja pracy biura dyrekcji
  • Zarządzanie kalendarzem, przygotowywanie korespondencji i dokumentów
  • Tworzenie raportów, prezentacji oraz nadzór nad obiegiem dokumentów
  • Kontrola budżetu, rozliczanie delegacji i faktur
  • Organizacja spotkań, wydarzeń firmowych i wyjazdów służbowych
  • Współpraca z innymi działami i wsparcie w realizacji projektów komunikacyjnych

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe
  • Doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjnym lub asystenckim
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Word, Excel, PowerPoint); mile widziana znajomość SAP
  • Umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej
  • Wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne, interpersonalne i analityczne
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej komunikatywnym

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Pakiet opieki medycznej oraz karta sportowa
  • Dostęp do programów rozwoju, szkoleń i dofinansowanie nauki języka angielskiego
  • Fundusz pracowniczy oraz dofinansowanie wypoczynku
  • Nowoczesne narzędzia pracy i środowisko międzynarodowe
  • Możliwość rozwoju w strukturach organizacji
  • Dodatkowy dzień wolny 4 grudnia
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Zobacz podobne oferty

Asystent Zarządu

LST-Polska Sp. z o.o.
Miejsce pracy: lubelskie

  • Zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, e-mail, telefon) Prowadzenie dokumentacji oraz archiwizacja Koordynowanie kalendarza spotkań Bieżąca współpraca z innymi...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Asystent / Asystentka Dyrektora

Transgourmet Polska
Miejsce pracy: wielkopolskie

  • Twój zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy biura, koordynacja działań promocyjnych w Dziale Zakupów, monitoring działań konkurencji, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: 2025-07-04

Asystent / Asystentka Zarządu

Transgourmet Polska
Miejsce pracy: wielkopolskie

  • Do Twoich zadań będą należeć m.in.: organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, wsparcie przełożonego w prowadzonych działaniach, przygotowywanie prezentacji i raportów, koordynowanie obiegu korespondencji oraz...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: 2025-07-04