Ogłoszenie numer: 9943333, z dnia 2025-06-17
Klient portalu Praca.pl
Asystentka / Asystent ds. Administracyjno-Organizacyjnych
Miejsce pracy: Piechcin
Opis stanowiska
- Prowadzenie zadań administracyjnych oraz koordynacja pracy biura dyrekcji
- Zarządzanie kalendarzem, przygotowywanie korespondencji i dokumentów
- Tworzenie raportów, prezentacji oraz nadzór nad obiegiem dokumentów
- Kontrola budżetu, rozliczanie delegacji i faktur
- Organizacja spotkań, wydarzeń firmowych i wyjazdów służbowych
- Współpraca z innymi działami i wsparcie w realizacji projektów komunikacyjnych
Wymagania
- Wykształcenie wyższe
- Doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjnym lub asystenckim
- Dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Word, Excel, PowerPoint); mile widziana znajomość SAP
- Umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej
- Wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne, interpersonalne i analityczne
- Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej komunikatywnym
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Pakiet opieki medycznej oraz karta sportowa
- Dostęp do programów rozwoju, szkoleń i dofinansowanie nauki języka angielskiego
- Fundusz pracowniczy oraz dofinansowanie wypoczynku
- Nowoczesne narzędzia pracy i środowisko międzynarodowe
- Możliwość rozwoju w strukturach organizacji
- Dodatkowy dzień wolny 4 grudnia
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Asystent Zarządu
LST-Polska Sp. z o.o.
Miejsce pracy: lubelskie
- Zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, e-mail, telefon) Prowadzenie dokumentacji oraz archiwizacja Koordynowanie kalendarza spotkań Bieżąca współpraca z innymi...
DODANO: wczoraj
Asystent / Asystentka Dyrektora
Transgourmet Polska
Miejsce pracy: wielkopolskie
- Twój zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy biura, koordynacja działań promocyjnych w Dziale Zakupów, monitoring działań konkurencji, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe...
DODANO: 2025-07-04
Asystent / Asystentka Zarządu
Transgourmet Polska
Miejsce pracy: wielkopolskie
- Do Twoich zadań będą należeć m.in.: organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, wsparcie przełożonego w prowadzonych działaniach, przygotowywanie prezentacji i raportów, koordynowanie obiegu korespondencji oraz...
DODANO: 2025-07-04
Praca
Najnowsze oferty pracy:
-
Pracownik Biurowy
AB INDUSTRY S.A.
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie/ Jezuicka Struga
-
Pracownik Biurowy
AB INDUSTRY S.A.
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie/ Gliwice
-
Pracownik Biurowy
AB INDUSTRY S.A.
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie/ Bydgoszcz
-
Pracownik Biurowy
AB INDUSTRY S.A.
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie/ Toruń
Najnowsze wpisy
Archiwum
- Czerwiec 2020
- Kwiecień 2020
- Marzec 2020
- Luty 2020
- Styczeń 2020
- Listopad 2019
- Wrzesień 2019
- Czerwiec 2019
- Maj 2019
- Marzec 2019
- Luty 2019
- Styczeń 2019
- Grudzień 2018
- Listopad 2018
- Październik 2018
- Wrzesień 2018
- Sierpień 2018
- Czerwiec 2018
- Maj 2018
- Kwiecień 2018
- Marzec 2018
- Luty 2018
- Styczeń 2018
- Grudzień 2017
- Kwiecień 2017
- Marzec 2017
- Luty 2017
- Styczeń 2017
- Sierpień 2016
- Luty 2015
- Styczeń 2015
- Grudzień 2014
- Październik 2014
- Sierpień 2014
- Lipiec 2014
- Marzec 2014
- Styczeń 2014
- Czerwiec 2013