O zespole:
Nasz zespół People & Culture jest odpowiedzialny za kompleksowe wsparcie pracowników i biznesu w Szczecińskim oddziale Coloplast Business Centre w obszarach takich jak: rekrutacja, zarządzanie talentami, wsparcie administracyjne, employer branding, rozwój i szkolenia, a także koordynacja biura i recepcji.
O roli:
Dołączając na stanowisko Asystent/ka Biura, na co dzień będziesz dbać o sprawne funkcjonowanie obszaru Front Desk oraz wspierać pozostałe działy firmy w zadaniach administracyjnych.
- Obsługa recepcji oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
- Obsługa telefoniczna oraz zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą.
- Wsparcie administracyjne dla różnych działów firmy (np. przygotowywanie dokumentów, umawianie spotkań, rezerwacja sal konferencyjnych).
- Pomoc w organizacji eventów i spotkań wewnętrznych.
- Zarządzanie materiałami biurowym i spożywczymi.
- Podstawowa znajomość pakietu Microsoft Office.
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B1).
- Gotowość i chęć do nauki.
- Możliwość przeznaczenia na pracę ok. 100 godzin miesięcznie, w godzinach: 8:00 – 16:00 (oczekujemy dostępności codziennie od poniedziałku do piątku, na kilka godzin).
- Wysoka kultura osobista, łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz umiejętność pracy w zespole.
- Umiejętność szybkiego i skutecznego znajdowania rozwiązań.
- Doskonała organizacja pracy, umiejętność skutecznego zarządzania zadaniami w czasie i ustalania priorytetów.
- Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia na okres 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia współpracy.
- Pracę stacjonarną z naszego biura w Szczecinie.
- Elastyczne godziny pracy, od poniedziałku do piątku.
- Międzynarodowe środowisko pracy funkcjonujące w duchu kultury skandynawskiej.
- Możliwość wykorzystywania znajomości języków obcych w codziennej pracy.
- Fantastyczną atmosferę pracy pełną szacunku i partnerstwa.
- Wewnętrzne szkolenia.
- Nowoczesne miejsce pracy.
- Pyszną kawę i świeże owoce.
Pursuing an ambitious growth agenda, Coloplast develops and markets products and services that make life easier for people with intimate healthcare needs. Employing about 16.000 people and with products available in more than 143 countries, we are one of the world´s leading medical device companies. We are constantly growing our business and always looking for new ways to move forward – we explore, learn and look for new ways of doing things.
Coloplast is committed to being an inclusive organization, where people bring their differences to work each day, fulfil their potential and have a strong sense of belonging because – and not despite – of their differences. We therefore encourage all qualified candidates to apply regardless of gender, age, race, nationality, ethnicity, sexual orientation, religious belief or physical ability.
Visit us on Coloplast.com. Follow us on LinkedIn. Like us on Facebook.
The administrator of personal data is Coloplast Business Center Sp. z o.o . with registered office in Szczecin, ul. Piastów 30, 70-064 Szczecin; contact to the Data Protection Officer: dataprotectionoffice@coloplast.com.
In addition, we would like to inform that:
- Your personal data will be processed up to six months from the completion of the recruitment process.
- You have the right to request access to your personal data, its rectification, erasure or limitation of processing and the right to object to processing, as well as the right to data portability.
- You have the right to withdraw your consent at any time. The above does not affect the lawfulness of processing which was carried out on the basis of your consent before it was withdrawn.
- You have the right to lodge a complaint with a supervisory authority - the President of the Office for Personal Data Protection.
- Providing your personal data by yourself is voluntary, but necessary to participate in the recruitment process.
- Decisions regarding the recruitment and selection process will not be taken in an automated manner.
Zobacz podobne oferty
Specjalista do spraw kadr i płac / asystentka biura zarządu
- obsługa kadrowo-płacowa pracowników, obsługa bieżąca sekretariatu zarządu Wymagania inne: Wykształcenie średnie, mile widziane ekonomiczne, administracja, zarządzanie. Wymagana wiedza dotycząca kadr, zatrudniania, naliczania płac, znajomość prawa pracy,...
DODANO: dzisiaj
Asystent biura i rekrutacji
- posprzedażowa obsługa klienta, wsparcie HR, prowadzenie social mediów firmy, pomoc operacyjna Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: Wymagania: znajomość języka angielskiego na poziomie B2, komunikatywność,...
DODANO: dzisiaj
Asystent do spraw księgowości
- wprowadzanie danych do komputera, pisanie pism urzędowych, wyliczanie podatku, obsługa urządzeń biurowych Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:
DODANO: dzisiaj
Praca
Najnowsze oferty pracy:
-
Pracownik biurowy sekretariatu, administracja, księgowość
Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie/ Bytom
-
Specjalista do spraw kadr i płac / asystentka biura zarządu
Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie/ Tarnowskie Góry
-
Sekretarka
Powiatowy Urząd Pracy w Żorach
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie/ Żory
-
Asystent biura i rekrutacji
Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie/ Bytom
Najnowsze wpisy
Archiwum
- Czerwiec 2020
- Kwiecień 2020
- Marzec 2020
- Luty 2020
- Styczeń 2020
- Listopad 2019
- Wrzesień 2019
- Czerwiec 2019
- Maj 2019
- Marzec 2019
- Luty 2019
- Styczeń 2019
- Grudzień 2018
- Listopad 2018
- Październik 2018
- Wrzesień 2018
- Sierpień 2018
- Czerwiec 2018
- Maj 2018
- Kwiecień 2018
- Marzec 2018
- Luty 2018
- Styczeń 2018
- Grudzień 2017
- Kwiecień 2017
- Marzec 2017
- Luty 2017
- Styczeń 2017
- Sierpień 2016
- Luty 2015
- Styczeń 2015
- Grudzień 2014
- Październik 2014
- Sierpień 2014
- Lipiec 2014
- Marzec 2014
- Styczeń 2014
- Czerwiec 2013