Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Wejście do pomieszczeń użytkowanych na parterze przez Punkt Obsługi Klienta Zakładu i zespołu śląskiego w Katowicach, znajduje się od ul. Lompy w budynku A Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach. Do budynku przy ulicy Lompy 19 można dostać się przez bramy wjazdowe znajdujące się od strony ulicy Lompy oraz od strony ulicy Górnośląskiej. Wjazd jest możliwy po wcześniejszym zgłoszeniu. Dodatkowo przy wjeździe od strony ulicy Lompy znajduje się płatny parking samochodowy. Naprzeciw wejścia głównego do budynku Komendy znajdują się oznaczone pionowo i poziomo dwa miejsca parkingowe przeznaczone dla osób z niepełnosprawnością. Do ogólnodostępnej części budynku KWP w Katowicach (wejście główne) można dostać się po schodach (szesnaście stopni). Po prawej stronie od wejścia znajduje się winda dla osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózkach. Schody oznaczone są taśmą ostrzegawczą (krawędzie). Szklane drzwi wejściowe otwierane są automatycznie i oznaczone kolorystycznie. W ciągach komunikacyjnych w budynku nie ma przeszkód architektonicznych w postaci progów, uskoków, itp. Zapewniona jest właściwa szerokość korytarzy i wejść do pomieszczeń, co umożliwia swobodne przemieszczanie się po budynku i dostęp do pomieszczeń osobom ze szczególnymi potrzebami. Na parterze znajduje się toaleta przystosowana dla osób z niepełnosprawnością. Istnieje możliwość zapewnienia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwości ewakuacji lub ich uratowania w inny sposób. Informacja o rozkładzie pomieszczeń w budynku zapewniona jest w sposób wizualny (plansze informacyjne, ewakuacyjne).
Warunki na stanowisku pracy:
- praca biurowa;
- wymuszona pozycja ciała związana z wykonywaniem większości zadań w pozycji siedzącej;
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin;
- użytkowane sprzęty: komputer, drukarka, niszczarka;
- oświetlenie naturalne i sztuczne.
Zakres zadań
- Analizuje i ocenia złożone wnioski i dokumenty oraz prowadzi postępowania administracyjne, w celu ustalenia prawa do świadczeń z tytułu zaopatrzenia emerytalnego i ich wysokości
- Przygotowuje projekty decyzji, postanowień, zaświadczeń i korespondencji wydawanych w imieniu organu emerytalnego, w celu realizacji wniosków świadczeniobiorców
- Wprowadza, przetwarza i aktualizuje dane w systemach informatycznych
- Udziela bezpośrednio lub telefonicznie informacji i wyjaśnień klientom Zakładu z zakresu ustalania prawa i wysokości świadczeń z zaopatrzenia emerytalnego
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- Znajomość przepisów ustawy o zaopatrzeniu emerytalnym funkcjonariuszy Policji (...) oraz ich rodzin
- Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
- Znajomość przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych
- Znajomość przepisów ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Ukończone szkolenie z obsługi systemu informatycznego "Emeryt"
- Odporność na stres
- Umiejętność współpracy
Zobacz podobne oferty
Asystent administracji
- Praca w biurze; pomoc przy przygotowaniu raportów; organizacja współpracy między działami firmy. Do realizacji projektu Olefin III w Płocku. Asystent administracji zajmuje się sporządzaniem umów z obcokrajowcami z Filipin, a także bierze odpowiedzialność...
DODANO: dzisiaj
Stażysta - Asystent ds. Administracyjnych
- Wsparcie codziennej pracy Biura. Pomoc przy obsłudze administracyjnej. Realizacja prac biurowych, w tym archiwizacja dokumentów. Status studenta lub absolwenta studiów wyższych. Umiejętność sprawnej obsługi komputera oraz pakietu MS Office. Zdolność do...
DODANO: dzisiaj
Asystentka / Asystent ds. Administracji
- Obsługa klienta na recepcji i podtrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy. Prowadzenie obsługi telefonicznej i zarządzanie korespondencją. Wsparcie administracyjne dla działów firmy, w tym przygotowywanie dokumentów. Organizacja eventów firmowych i...
DODANO: wczoraj
Praca
Najnowsze oferty pracy:
-
Asystent rodziny k/m
Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa
-
Specjalista ds. administracji
REMONDIS Sp. z o.o. - Warszawa
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie/ Pruszcz Gdański
-
Recepcjonista
Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Mazowieckim
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie/ Cząstków Mazowiecki
-
Recepcjonista
Powiatowy Urząd Pracy w Białej Podlaskiej
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie/ Biała Podlaska
Najnowsze wpisy
Archiwum
- Czerwiec 2020
- Kwiecień 2020
- Marzec 2020
- Luty 2020
- Styczeń 2020
- Listopad 2019
- Wrzesień 2019
- Czerwiec 2019
- Maj 2019
- Marzec 2019
- Luty 2019
- Styczeń 2019
- Grudzień 2018
- Listopad 2018
- Październik 2018
- Wrzesień 2018
- Sierpień 2018
- Czerwiec 2018
- Maj 2018
- Kwiecień 2018
- Marzec 2018
- Luty 2018
- Styczeń 2018
- Grudzień 2017
- Kwiecień 2017
- Marzec 2017
- Luty 2017
- Styczeń 2017
- Sierpień 2016
- Luty 2015
- Styczeń 2015
- Grudzień 2014
- Październik 2014
- Sierpień 2014
- Lipiec 2014
- Marzec 2014
- Styczeń 2014
- Czerwiec 2013