Krajowa Informacja Skarbowa
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Asystent
Miejsce pracy: Będzin
Ogłoszenie o naborze Nr 150353

Warunki pracy

Pracownikom oferujemy:



  • Stabilną pracę w jednostce administracji publicznej, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Rozwój umiejętności poprzez współpracę z ekspertami w swojej dziedzinie
  • Wynagrodzenie zasadnicze na wskazanym w ogłoszeniu stanowisku: nie niższe niż 7297,36 zł brutto
  • Dodatek za wieloletnią pracę od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”)
  • Nagrody jubileuszowe
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Pokój śniadaniowy w miejscu pracy
  • Parking dla pracowników
  • Ciekawe godziny pracy ustalane harmonogramami: 7.00‑15.00, 8.00‑16.00 oraz 10.00‑18.00
  • Otwartą i przyjazną atmosferę w pracy
  • Pakiet socjalny: m.in. dofinansowanie do wypoczynku pracownika i jego dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie i zdrowie
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Możliwość udziału w zawodach sportowych i rajdach organizowanych przez Krajową Administrację Skarbową

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • Obsługa klienta zewnętrznego
  • Praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu
  • Podstawowe wyposażenie na stanowisku: komputer, telefon, drukarka
     

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • Praca w budynku II piętrowym, przestrzeń pracy Wydziału KIS: I, II piętro
  • Budynek wyposażony w dźwig osobowy
  • Budynek nie posiada platformy dla potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową poruszających się na wózku: wejście główne do budynku – schody
  • Węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową poruszających się na wózku – I piętro budynku
  • Miejsce parkingowe dla osób ze szczególnymi potrzebami (art. 2 pkt 3, ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami Dz. U. 2024 poz. 1411).  m.in. osób z niepełnosprawnością ruchową poruszających się na wózku, przed budynkiem
  • Budynek, otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy nie są dostosowane do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami – głównie osób z niepełnosprawnością

Zakres zadań

  • Udziela odpowiedzi na pytania z zakresu prawa podatkowego i/lub celnego, w ramach dostępnych kanałów komunikacji, w celu pomocy klientom w prawidłowym wykonywaniu obowiązków podatkowych i/lub celnych
  • Monitoruje wydane interpretacje indywidualne oraz inne wybrane źródła wiedzy, które dotyczą przepisów prawa podatkowego i/lub celnego, w celu ich wykorzystania w trakcie udzielania informacji, dokształcania i doskonalenia swoich umiejętności oraz ujednolicania informacji podatkowej i/lub celnej
  • Opracowuje i aktualizuje karty bazy wiedzy Krajowej Informacji Skarbowej, w tym karty Poradnika Pytań i Odpowiedzi, w celu wykorzystania w trakcie udzielania informacji, dokształcania i doskonalenia swoich umiejętności oraz ujednolicania informacji podatkowej i/lub celnej
  • Sygnalizuje przełożonemu rozbieżności interpretacyjne w zakresie udzielanych odpowiedzi w celu ujednolicenia stanowiska

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • Znajomość obowiązujących przepisów prawa podatkowego w szczególności w zakresie podatku od towarów i usług oraz Ordynacji podatkowej
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • Znajomość obsługi komputera
  • Umiejętność prostego i precyzyjnego formułowania odpowiedzi
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym, administracyjnym, prawniczym, informatycznym lub inne wyższe uzupełnione o studia podyplomowe w zakresie rachunkowości, prawa podatkowego, informatyki
  • Rzetelność
  • Odpowiedzialność
  • Umiejętność pracy pod presją czasu

Zobacz podobne oferty

Asystent do spraw sprzedaży

Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Miejsce pracy: opolskie

  • Zgodnie z zawodem Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne Wymagania inne: Doświadczene mile widziane

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Asystent d/s księgowości

Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Toruńskiego
Miejsce pracy: kujawsko-pomorskie

  • Wprowadzanie danych do programów księgowych, prowadzenie rozliczeń miesięcznych i rocznych, sporządzanie deklaracji i sprawozdań. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: obsługa komputera - pakiet programów office...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Asystent techniczny

Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie
Miejsce pracy: warmińsko-mazurskie

  • Przygotowywanie i udział w tworzeniu dokumentacji technicznej Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne Wymagania inne: Staż pracy min. 1 rok, umiejętność przygotowywania dokumentacji technicznej, znajomość języka angielskiego w...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj